ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ست تاپ باکس پلی استیشن تی وی دیگر در ژاپن به فروش نمی رسد

به نظر می رسد که سونی دیگر حساب زیادی روی فروش ست تاپ باکس پلی استیشن تی وی باز نکرده است و عرضه و فروش آن در کشور ژاپن متوقف شده است. این خبر، در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

به نظر می رسد که سونی دیگر حساب زیادی روی فروش ست تاپ باکس پلی استیشن تی وی باز نکرده است و عرضه و فروش آن در کشور ژاپن متوقف شده است. این خبر، در صفحه رسمی پلی استیشن تی وی مشاهده شده و گفته می شود که دیگر مخاطبان کشور خورشید تابان، قادر به خرید ست تاپ باکس سونی نخواهند بود.

این در حالیست که کمپانی سونی در چند وقت اخیر هیچ اطلاعیه ای در این باره منتشر نکرده بود و البته تکلیف کاربران اقصی نقاط جهان نیز کماکان نامشخص است. فعلا به نظر می رسد که فروش دستگاه فقط در ژاپن متوقف شده و از کشورهای دیگر، می توان نسبت به خرید پلی استیشن تی وی اقدام کرد.

ست تاپ باکس پلی استیشن تی وی، نوامبر سال 2013 در خاک ژاپن عرضه شد و بعد از آن با فاصله ای نزدیک به یک سال، وارد بازار آمریکا، اروپا و استرالیا هم شد. به کمک این دستگاه می توان بسیاری از عناوین پلی استیشن ویتا را روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون تجربه کرد و یا از طریق قابلیت Remote Play، عناوین پلی استیشن 4 را بازی کرد.

اما برخلاف آن چه که سونی تصور می کرد، ست تاپ باکس پلی استیشن تی وی چندان بازخورد قابل توجهی در میان مخاطبان نداشت. البته به عقیده بسیاری، دلیل این امر به کمکاری سونی در عرضه نسخه سازگار بازی های ویتا روی پلی استیشن تی وی باز می گردد. در هر صورت اگر تمایلی نسبت به خرید این ست تاپ باکس دارید، شاید بد نباشد کمی عجله کنید چرا که احتمال توقف عرضه آن بسیار زیاد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    خب یه چیزی بنویسید که به درد آدم بخوره این مطلب واقعا جالب نیست

مطالب پیشنهادی