ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سنگ، کاغذ، قیچی؛ ویدیوی تبلیغاتی تازه گوگل برای اندروید را تماشا کنید

دو هفته پیش گوگل یک آگهی تبلیغاتی زیبا با نام «Monotune» را منتشر کرد که در آن، یک پیانیست ماهر دو پیانو در برابر خود داشت که یکی به شکل استاندارد و دیگری به گونه ای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

دو هفته پیش گوگل یک آگهی تبلیغاتی زیبا با نام «Monotune» را منتشر کرد که در آن، یک پیانیست ماهر دو پیانو در برابر خود داشت که یکی به شکل استاندارد و دیگری به گونه ای بود که همه کلید هایش، یک نت را می نواختند.

امروز ولی اهالی مانتین ویو یک آگهی تبلیغاتی دیگر تولید کرده اند با نام «سنگ، کاغذ، قیچی» و باز هم یادآور می شوند که باید با هم باشیم، نه مثل هم که البته بهترین بخش از این آگهی تبلیغاتی مربوط به آهنگ خاطره انگیز «Man in Motion» از John Parr می شود.

داستان این آگهی، روایت سنگ، کاغذ و قیچی است که در نهایت با هم به دوستی می رسند. نکته جالب اینکه شاید بتوان این سه را سامسونگ، سونی و ال جی دانست و حالا گوگل به عنوان سازنده این ویدیو، این شرکت ها تشویق می کند تا رابطه ای بهتر با هم داشته باشند.

در سری ویدیوهای تبلیغاتی «با هم باشیم، نه مثل هم»، همواره تلاش شده تا برتری سیستم عامل اندروید در قیاس با iOS به نمایش کشیده شود. گوگل همواره در ویدیوهایش نشان می دهد که داشتن چندین طعم مختلف از یک محصول بهتر از داشتن تنها یک طعم (یگانه آیفون) است و این موضوع را در ویدیوی قبلی خود با نام Monotune به خوبی به نمایش کشید.


>
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • عماد
    عماد | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    نامزد اسکار 2017 شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی