ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش هفتگی بازی های انگلیس؛ از صدرنشینی فارکرای پرایمال تا شکست طلسم بلک آپس 3

هفته گذشته، عنوان ماقبل تاریخی و مورد انتظار کمپانی یوبی سافت، یعنی فارکرای پرایمال بالاخره عرضه شد و نمراتی متوسط از سوی منتقدان دریافت کرد. اما به نظر می رسد که مخاطبان و دوست داران ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

هفته گذشته، عنوان ماقبل تاریخی و مورد انتظار کمپانی یوبی سافت، یعنی فارکرای پرایمال بالاخره عرضه شد و نمراتی متوسط از سوی منتقدان دریافت کرد. اما به نظر می رسد که مخاطبان و دوست داران فرنچایز فارکرای، بازخوردی بهتر نسبت به پرایمال داشته اند؛ چرا که بازی مورد بحث، توانست به سلطنت بی چون و چرای بلک آپس 3 در هفته های اخیر پایان داده و صدر جدول فروش عناوین انگلیس را مال خود کند.

دیگر بازی جدیدی که هفته پیش به بازار آمد، نسخه دوم Planets Vs. Zombies: Garden Warfare بود که توسط استودیوی Pocap Games ساخته و انتشار آن به الکترونیک آرتز واگذار شده بود. PvZ: Garden Warfare 2 توانست در اولین هفته انتشار خود، در رده دوم و درست بعد از فارکرای پرایمال قرار گیرد.

uk_charts_feb_29_2016

طبق معمول، بازی فیفا 16 هم چنان در میان سه بازی برتر انگلیس از منظر فروش دیده می شود و حتی سقوط بلک آپس 3 به جایگاه چهارم، سبب نشد تا در موفقیت فیفا 16 خللی ایجاد شود. در کل، تنها تفاوت جدول هفته جاری با هفته پیشین، ورود دو بازی جدید پرایمال و Garden Warfare 2 است و عناوین دیگر جدول چون فال آوت 4، Rainbow Six Siege و البته Grand Theft Auto V کماکان شرایط قبل را دنبال می کنند.

شاید یکی از ناامید کننده ترین نکات جدول هفته فعلی، سقوط زودهنگام Street Fighter V باشد که در هفته دوم، به جایگاه هشتم سقوط کرده است. در همین حال، مدتی قابل توجه از عرضه بازی XCOM 2 به صورت انحصاری روی پی سی می گذرد و همچنان شاهد حضور آن در میان 20 عنوان برتر نیستیم. البته این موضوع لزوما به معنای فروش کم بازی نیست و با توجه به آمار وب سایت SteamSpy، در حال حاضر حدود 650 هزار نفر XCOM 2 را تهیه کرده اند که احتمالا بخش زیادی از این واحدها، به صورت دیجیتالی فروخته شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیما
    نیما | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    خخخ بالاخره این بلک آپس کم اورد

مطالب پیشنهادی