ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات تازه در مورد پرچمدار آتی اچ تی سی و نمونه عکس منتسب به آن

به زودی نقد و بررسی تلفن های هوشمند گلکسی اس 7 و جی 5 ال جی برای رسانه های مختلف امکان پذیر خواهد شد و به اطلاعات بیشتری در رابطه با امکانات این دو پرچمدار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

به زودی نقد و بررسی تلفن های هوشمند گلکسی اس 7 و جی 5 ال جی برای رسانه های مختلف امکان پذیر خواهد شد و به اطلاعات بیشتری در رابطه با امکانات این دو پرچمدار پی خواهیم برد اما تا آن زمان، فرصت کافی در اختیار اچ تی سی قرار دارد تا امکانات پرچمدار آتی خود که احتمالا One M10 نام دارد را با در نظر داشتن قابلیت های رقبایش به روز رسانی کند.

انتظار می رود که این شرکت تایوانی موبایل پیشرفته بعدی خود را اواخر بهار امسال رونمایی کند، البته تا آن زمان روشن است که اطلاعات و جزئیات بیشتری از این دستگاه در اختیارمان قرار خواهد گرفت؛ برای نمونه به لطف کدهای HTML سایت این شرکت، مشخص شده موبایل مورد بحث One M10 نام دارد.

جالب تر از این اما، نمونه عکسی است که گفته می شود از طریق One M10 گرفته شده و آنطور که پیشتر مدیرعامل این شرکت اعلام کرده بود تایید می کند این پرچمدار «تجربه عکاسی خیلی خیلی خوبی» را در اختیار کاربرانش خواهد گذاشت.

این دوربین فوق العاده ظاهرا 12 مگاپیکسلی است [درست مانند آیفون 6 اس یا گلکسی اس 7] و گشودگی دهانه لنز آن بزرگتر بوده و همچنین از فوکوس خودکار لیزری بهره می برد.

خوشبختانه تصویری که در ادامه خواهید دید و از یک کیبورد و ماوس گرفته شده، دیتای EXIF هم دارد و تایید می کند که گشودگی دهانه لنز دوربین این تلفن هوشمند برابر با f/1.9 است.

تلفن هوشمند One M9 اگر خاطرتان باشد لنز معمولی f/2.2 را دارد و با وجود آنکه گشودگی دهانه لنز یاد شده برای نسخه بعدی این پرچمدار با رقم  f/1.7 گلکسی اس 7 برابری نمی کند، نمی توان آن را کم ارزش دانست.

اما آنچه باعث دلسردی و بعضا آزردگی خاطر کاربران خواهد شد رزلوشن 2250 در 4000 پیکسلی ذکر شده برای این تصویر است که در شات های 9 مگاپیکسلی با نسبت تصویر 16 به 9 به چشم می خورد. هر چند که احتمال می رود، این تنها یکی از وضعیت های عکس برداری با دوربین One M10 باشد و در نتیجه عجیب نخواهد بود که با تغییر نسبت تصویر به 4 به 3، رزلوشن عکس 12 مگاپیکسلی با دوربین آن داشته باشیم.

در هر حال پیش بینی می شود که امسال شاهد درگرفتن رقابتی جدی میان دوربین پرچمداران باشیم؛ از یک سو با گلکسی اس 7 روبر هستیم که پیکسل های بزرگ 1.4 میکرونی دارد و از تکنولوژی فوکوس خودکار Dual Pixel بهره می برد، از طرفی هم با G5 محصول ال جی که یک دوربین دوگانه با زاویه واید را در خود جای داده.

سری اکس اکسپریا هم به فناوری فوکوس خودکار هیبریدی پیش بینی کننده مجهز هستند و کسی چه می داند، چه بسا اپل نیز حرف های تازه ای برای گفتن در این باره داشته باشد.

HTC-One-M10-1

HTC-One-M10-2

HTC-One-M10-3

HTC-One-M10-4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    بهترین ها در کل خوب

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی