ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالا در سال جاری یک «iPhone Pro» معرفی خواهد کرد

مدتی پیش شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد که اپل در حال توسعه دوربینی دوگانه برای استفاده در آیفون ۷ پلاس است. حال اطلاعات نشر یافته توسط یک منبع چینی به نام «MyDrivers»، خبر می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

مدتی پیش شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد که اپل در حال توسعه دوربینی دوگانه برای استفاده در آیفون ۷ پلاس است. حال اطلاعات نشر یافته توسط یک منبع چینی به نام «MyDrivers»، خبر می دهند که اتفاقات جالبی قرار است در سال جاری برای موبایل های اپل رخ دهد.

این منبع اشاره می کند که اپل در حال تولید دو نمونه آیفون ۷ پلاس است که تفاوت آنها در دوربین دیده می شود. نسخه اول از آیفون ۷ پلاس، سخت افزاری مشابه با آیفون ۷ و صرفا نمایشگری بزرگ تر خواهد داشت اما نسخه ای که به دوربین دوگانه مجهز شده، از سوی اپل «iPhone Pro» لقب می گیرد.

حال نکته جالب تر اینکه تحلیلگر ارشد و بسیار معروف موسسه «KGI Securities» به نام «Ming-Chi Kuo» نیز پیشتر این موضوع را گمانه زنی کرده و گفته بود که اپل در حال توسعه دو نسخه متفاوت از نمونه پلاس موبایل خود است. اگر چنین موضوعی حقیقت داشته باشد، شاهد معرفی سه آیفون در مراسم ماه سپتامبر اپل خواهیم بود.

بالاخره نوبت به آیفون هم رسید تا نسخه ای حرفه ای داشته باشد

در ماه های اخیر وب سایت «MyDrivers» اطلاعات زیادی از خانواده آیفون ۷ و همچنین آیفون SE منتشر نموده اما هنوز هیچ یک از این دستگاه ها به شکل رسمی معرفی نشده اند و نمی توان ارزش گفته های آن را برآورد کرد. چند روز پیش خبر رسید که آیفون ۴ اینچی این شرکت با نام SE رونمایی خواهد شد و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، می توان گفت برای اولین بار در تاریخ این تلفن هوشمند است که از یک رقم در نام این موبایل بهره گرفته نشده است. اکنون گویا قرار است اپل در سال ۲۰۱۶ برای بار دوم با آیفون پرو این کار خود را تکرار نماید.

اگر به خاطر داشته باشید، در انتهای سال میلادی گذشته مدیر عامل مایکروسافت، آقای ساتیا نادلا نیز چنین نامی برای آیفونی که در دست داشت برگزید. وی در جریان یک کنفرانس آیفونی را به نمایش کشید که تمام اپلیکیشن های مایکروسافت در آن جای گرفته بودند و سپس عنوان نمود که دوست دارد آن را «آیفون پرو» خطاب کند. ویدیوی جالب صحبت های ساتیا نادلا را از طریق این لینک مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی