ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر لو رفته از تلفن هوشمند P9 هوآوی و دوربین دوگانه آن

روز گذشته تصاویر مربوط به یک فریم فلزی در فضای مجازی منتشر گردید که گفته می شد به تلفن هوشمند P9 هوآوی تعلق دارد. امروز اما عکس های دیگری لو رفته اند که بدنه این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

روز گذشته تصاویر مربوط به یک فریم فلزی در فضای مجازی منتشر گردید که گفته می شد به تلفن هوشمند P9 هوآوی تعلق دارد. امروز اما عکس های دیگری لو رفته اند که بدنه این تلفن هوشمند را به صورت کامل نمایش می دهند.

این موبایل که با اسم رمز Eva خوانده می شود به یکی از نسخه های مختلف پرچمدار آتی هوآوی (شامل P9، P9 lite، P9 Max و نسخه ای با امکانات اختصاصی) تعلق دارد.

مدل آخر البته قرار است که همراه با رم بیشتر ارائه گردد و در عین حال حافظه داخلی بالاتر و نمایشگری در حد میانه P9 و P9 Max برایش در نظر گرفته شده.

عکس های لو رفته تایید می کنند که این دستگاه مجهز به یک سیستم دوربین با لنز دوگانه در قسمت عقب است. اگر خاطرتان باشد چندی پیش عکس هایی از پنل پشتی این دستگاه منتشر شد که نشان می داد P9 دوربینی با لنز دوگانه را در قسمت پشت بدنه خود جای داده است.

این دوربین 12 مگاپیکسلی به کاربران امکان خواهد داد که نقطه کانونی عکس ها را حتی بعد از پردازش شدن آنها تغییر دهند. عکس های لو رفته امروز همچنین تایید می کنند شرکت هوآوی یک اسکنر اثر انگشت هم برای بالا بردن ایمنی دستگاه تولیدی خود در قسمت پشت بدنه آن کار گذاشته است.

گفته می شود که این موبایل از چیپست کایرین 950 بهره می برد که یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 را در خود جای داده است.

انرژی مورد نیاز این تلفن هوشمند نیز از طریق یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای P9 می توان به 32 گیگابایت حافظه داخلی و پورت USB Type-C اشاره کرد که این روزها شرکت های زیادی آن را جایگزین پورت میکرو یو اس بی می کنند.

در مورد P9 Max (یا احتمالا P9 Plus) هم باید بگوییم که پیش بینی شده یک چیپست کایرین 955 و 4 گیگابایت رم را در خود جای داده باشد.

Back-of-Huawei-P9-confirms-dual-camera-system

Front-of-Huawei-P9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محسن
    محسن | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    باسلام افرين به هواي با اين كوشي هاي خوش دستش البته كوشي هاي برجمدارش اصلا مقرون به طرفه نيس

مطالب پیشنهادی