ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از جعبه آیفون 5se، حلقه گم شده میان نسخه های 5 و 6 [به روز رسانی شد]

حالا دیگر تردیدی نیست که آیفون 4 اینچی بالاخره رنگ واقعیت به خود می گیرد و نام آن نه آیفون 6C است و نه آیفون SE؛ این را عکس های تازه ای نشان می دهند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۵۵

حالا دیگر تردیدی نیست که آیفون 4 اینچی بالاخره رنگ واقعیت به خود می گیرد و نام آن نه آیفون 6C است و نه آیفون SE؛ این را عکس های تازه ای نشان می دهند که از موبایل 4 اینچی تازه اپل و در واقع بسته بندی آن به بیرون درز کرده اند.

حتما تایید خواهید کرد که این عکس ها بسیار به واقعیت شبیه هستند و نمی توان از عبارت «رندر» برای توصیف شان استفاده نمود. روی جعبه دستگاه نام iPhone 5SE نوشته شده و آیفونی که درون آن قرار دارد هم به رنگ خاکستری است و آنطور که مشخص است تم های در نظر گرفته شده برای آن با آیفون 6 اس برابری می کند.

اما برسیم به خود دستگاه که ظاهرا بهترین بخش های آیفون 5 اس و آیفون های 6/6 اس را به ارث برده و می توان آن را حلقه گم شده میان این دو مدل خواند. نمایشگر آیفون 4 اینجی نیز خمیدگی اندکی دارد و از تکنولوژی تاچ آی دی در دکمه هوم آن بهره گرفته شده است. اگر بخواهیم نظری کلی در مورد طراحی این محصول صادر کنیم باید بگوییم که شباهت زیادی به طرح های شماتیک منتشر شده در هفته قبل دارد.

با توجه به گزارشات قبلی می توان حدس زد که دو شماره مدل A1622 و A1723 به آیفون چهار اینچی اختصاص یافته که احتمالا مدل های 16 و 64 گیگابایتی را از یکدیگر تفکیک می کنند.

دستگاه از یک چیپ A9 بهره می برد و یک گیگابایت رم برایش در نظر گرفته شده. طبق برخی شایعات، چهار اینچی جدید اپل یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی دارد و پشتیبانی از قابلیت Live Photos و فیلم برداری 4K نیز برایش فراهم گشته.

باتری در نظر گرفته شده برای این موبایل 1642 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و آنطور که برخی شایعات نشان می دهند نمایشگر آن از تکنولوژی 3D Touch پشتیبانی نمی کند با این همه، آپشن هایی نظیر وای فای 802.11ac، چیپ NFC و بلوتوث 4.2 برایش در نظر گرفته شده است.

iPhone 5SE احتمالا در قالب سه رنگ مختلف (شامل خاکستری، نقره ای و طلایی) و شاید هم صورتی (به جای رنگ رز گلد) عرضه خواهد شد و قیمتی مابین 450 الی 500 دلار خواهد داشت.

سایت هایی نظیر Macrumors پیشتر خبر داده بودند که با عرضه iPhone 5SE آیفون 5 اس از بازار حذف نخواهد شد و همچنان در ازای نصف بهای فعلی اش از سوی اپل به فروش خواهد رسید.

گفتنی است که این مدل هم اکنون 450 دلار قیمت دارد و این یعنی بعد از عرضه iPhone 5SE می توان با پرداخت 225 دلار آن را خریداری کرد.

گفته شده که رونمایی از این دستگاه در تاریخ 22 مارس (سوم فروردین) اتفاق خواهد افتاد اما شرکت سازنده آن هنوز هم هیچگونه جزئیات رسمی در مورد این محصول را علنی نکرده است.

به روز رسانی: سایت منبع این خبر اعلام کرده است که عکس ها ساختگی هستند و نمی توان به آنها استناد نمود.

The-handset-largely-corresponds-with-these-schematics

iPhone-5se-in-retail-packaging (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • علي
    علي | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    با اين كه گفتيد عكس ها ساختگي هستند و٣فروردين رونمايي مي شود ولي هنوز چيزي معلوم نيست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی