ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل می گوید در عملیات جستجو برای هواپیمای گم شده خطوط هوایی مالزی مشارکت داشته است

مشاور حقوقی ارشد اپل در پاسخ به درخواست مجلس نمایندگان این کشور در مورد شرایط اضطراری اظهار داشت که این شرکت در عملیات جستجوی هواپیمای مفقودی مالزی (پرواز شماره 370) مشارکت نموده است. در این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

مشاور حقوقی ارشد اپل در پاسخ به درخواست مجلس نمایندگان این کشور در مورد شرایط اضطراری اظهار داشت که این شرکت در عملیات جستجوی هواپیمای مفقودی مالزی (پرواز شماره 370) مشارکت نموده است.

در این جلسه رسیدگی، کدریک ریچموند یکی از نمایندگان مجلس از بروس سوول وکیل ارشد اپل سوال کرد که این شرکت چطور می تواند شرایط اضطراری فرضی را مدیریت نماید و برای نمونه به سناریوی انفجار یک بمب اتمی از طریق آیفون اشاره نمود.

سوول نیز که به نمایندگی از اپل در آن جلسه حضور داشت اظهار داشت که این شرکت تلاش خواهد کرد «تمامی داده های مربوط به آن آیفون را گردآوری کند» و همکاری های قبلی اپل با سازمان های دولتی را یاد آور شد و به جستجو برای یافتن یک کودک گم شده و کمک به اف بی آی بعد از مفقود شدن هواپیمای خطوط هوایی مالزی در سال 2014 اشاره نمود.

سوول در جلسه رسیدگی به این موضوع اظهار داشت: وفتی هواپیمای خطوط هوایی مالزی از صفحه راداری محو شد، ظرف یک ساعت از زمان اعلام مفقود شدنش، اپراتورهای اپل با شرکت های مخابراتی سرتاسر دنیا، خطوط هوایی و اف بی آی وارد همکاری شدند تا از این طریق، موقعیت هواپیما را شناسایی کنند.

وی در ادامه وعده داد که اپل از تمامی «تدابیر امنیتی» موجود استفاده خواهد کرد تا در شرایط مثال زده شده توسط ریچموند مفید واقع شود.

لازم است اضافه نماییم که در جریان این جلسه، از سوول در مورد مواضع اپل در خصوص رمزنگاری نیز سوال می شد. محض اطلاع تان باید بگوییم که این شرکت همچنان به خاطر ممانعت از رمزگشایی آیفون سید رضوار فاروق، تیرانداز حادثه تروریستی سن برناردینو، با اف بای اختلاف دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    با اپل مپش حتما کمک کرده خخخ

  • مجتبی
    مجتبی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    بابت همکاری اپل بوده که آخرم پیدا نشد! :دی

مطالب پیشنهادی