ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: معرفی برترین پکیج های آیکن شخص ثالث اندروید [قسمت اول]

اگر به خاطر داشته باشید، در جعبه ابزارهای هفته های گذشته به معرفی برترین لانچرهای اندرویدی پرداختیم و در مورد پتانسیل بسیار بالای سیستم عامل گوگل برای شخصی سازی توسط کاربر سخن گفتیم. به غیر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، در جعبه ابزارهای هفته های گذشته به معرفی برترین لانچرهای اندرویدی پرداختیم و در مورد پتانسیل بسیار بالای سیستم عامل گوگل برای شخصی سازی توسط کاربر سخن گفتیم.

به غیر از لانچرها، ویجت سازها و تم های متنوع که پرطرفدارترین گزینه های شخصی سازی اندروید محسوب می شوند، پکیج های آیکن شخص ثالث نیز طرفداران پرشماری دارند. با دانلود و نصب این پکیج ها روی لانچر فعلی تان قادرید محیط اندروید را کاملا دگرگون کرده و به طور صد در صد مطابق سلیقه و میل خودتان درآورید.

در جعبه ابزار این هفته و هفته های آینده، برترین پکیج های آیکن شخص ثالث در پلی استور را به همراه مواردی که شما پیشنهاد می کنید معرفی خواهیم کرد.

توجه: تقریبا کلیه پکیج های آیکن این مطلب برای نصب نیازمند لانچرهای خاصی هستند که در کنار معرفی هر کدام به این موضوع اشاره کرده ایم. با دانلود هر یک از این پکیج های آیکن از گوگل پلی، کافیست وارد بخش تنظیمات لانچرتان شده و از تنظیمات Icon به نصب آنها اقدام کنید. دو لانچر Apex و Nova طیف نسبتا وسیعی از پکیج های آیکن را مورد پشتیبانی خود قرار می دهند که ما هم این دو را به شما توصیه می کنیم.

Glyphs by Tokems

glyphs-icon-pack-screenshot-w782

سازگار با لانچرهای: Apex و Nova

Glyphs با این که پورت ناقصی از مجموعه آیکنی با همین نام در پلتفرم iOS است، اما به خاطر طراحی مینیمالش توانسته تا نظرات بسیاری از کاربران اندروید را به سوی خودش جلب کند.

تمامی آیکن های این پکیج با چند خط کوچک طراحی شده اند، بنابراین دوستداران محیط های خلوت و رابط های کاربری سبک اولین کسانی هستند که آن را دانلود می کنند.

برای نصب این پکیج می توانید دو شیوه را در پیش بگیرید: یا فایل APK را مستقیما دانلود و در تنظیمات لانچر بارگذاری اش کنید، یا از طریق گوگل پلی به همین کار اقدام نمایید.

Glyphsy Icon Pack

Glyphsy Icon Pack

سازنده: Jimonen Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.6 مگابایت زبان:

CandyCons

Candy Cons 1

سازگار با طیف وسیعی از لانچرهای اندروید

CandyCons پکیج آیکن محبوب کسانی است که رنگ ها را ستایش می کنند. این پکیج جذاب و رنگارنگ بیش از 1000 آیکن را شامل می شود که جالب است بدانید که برای بعضی از آنها (عمدتا اپلیکیشن های مشهور) چندین شکل و رنگ متفاوت وجود دارد.

این پکیج منحصر به فرد نه تنها شامل آیکن، بلکه حاوی والپیپرهایی هم هست تا بتوانید پس زمینه را نیز با ست جدید آیکن هایتان سازگار کنید. نکته دیگر اینکه اگر آیکن اپلیکیشن خاصی در آن وجود نداشت، امکانی فراهم شده تا بتوانید نبود آن را به گوش توسعه دهنده اپ برسانید تا در بروزرسانی های بعدی آن را به مجموعه آیکن ها اضافه نماید.

CandyCons - Icon Pack

CandyCons - Icon Pack

سازنده: Vukašin Anđelković قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:

Square

Square Icon Pack 1

سازگار با لانچرهای Nova، Apex و ADW

شاید دیگر طراحی های گوشه دار از نظر بسیاری منسوخ شده باشد، اما توسعه دهنده Square بدون در نظر گرفتن این موضوع مجموعه نسبتا کاملی از آیکن های مربعی را در اختیار کاربرانش قرار داده.

این پکیج شش مگابایتی، طیف وسیعی از آیکن های اپلیکیشن های مشهور اندروید را پوشش داده و ضمنا در هر بروزرسانی، بر تعداد آیکن های آن افزوده می شود.

Square Icon Pack

Square Icon Pack

سازنده: HeavyFork قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.2 مگابایت زبان:

VIT

Vit Icon Pack 1

سازگار با طیف وسیعی از لانچرها از جمله Nova، Apex، Action، Smart، KK، Solo و Holo

با دربرگیری بیش از 2000 آیکن سفید کریستالی، پکیج VIT یکی از پرطرفدارترین مجموعه آیکن های اندروید محسوب می شود. طراحی ساده و سیاه سفید آیکن های این پکیج بیشتر به دل افرادی می نشیند که طرفدار سادگی و خلوتی محیط سیستم عامل اند.

آیکن های موجود در این مجموعه را می توانید در دسته بندی های منظمی مشاهده کنید. ضمنا یک سری والپیپر رایگان هم با دانلود این پکیج بدست خواهید آورد که برای ست کردن با آیکن ها فوق العاده مناسب هستند.

VIT - Icon Pack

VIT - Icon Pack

سازنده: Prodigy Arts, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:

Stamped Black Icons

Stamped 1

سازگار با لانچرهای Apex، Nova، Action، ADW، GO و Lightning

در این پکیج بیش از 2000 آیکن سیاه و سفید به سبک مُهرهای جوهری با وضوح فول اچ دی طراحی شده اند. این مجموعه آیکن هم مثل Glyphs بیشتر مناسب والپیپرها و تم هایی است که رگه ای از طراحی مینیمالیستیک را در خود دارند، و زیبایی شان بیشتر در محیط های خلوت و تک رنگ جلوه می کند.

با توجه به تک رنگ بودن آیکن ها، مجموعه مورد بحث حجم بسیار ناچیزی دارد، با این حال می تواند در فضای سیستم عامل اندروید تغییر و تحولی اساسی به وجود آورد. والپیپرهای سفید رنگ می توانند تضاد زیبایی با رنگ مشکی جوهری آیکن های این مجموعه ایجاد کنند.

Stamped Black Icons

Stamped Black Icons

سازنده: UPpack قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:

Moonshine

Moonshine Icon Pack 1

سازگار با لانچرهای Nova، Apex، ADW، Smart، Action، Unicon، Aviate، Go، Next، Holo، Solo و KK

Moonshine می تواند آیکن های متریال اندروید لالی پاپ را به موبایل هایی بیاورد که قابل ارتقا به این نسخه از سیستم عامل نیستند. خوشبختانه تقریبا کلیه لانچرهای مشهور با آیکن های این مجموعه سازگارند، و بیش از 1000 آیکن با طراحی متریال را می توانید در آرشیو آن بیابید.

طرفداران این مجموعه کسانی هستند که از طراحی UI خام اما اریجینال گوگل لذت می برند.

Moonshine - Icon Pack

Moonshine - Icon Pack

سازنده: Valiant Pixels قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 29 مگابایت زبان:

این مطلب آخرین جعبه ابزار دیجیاتو با موضوع پکیج های آیکن اندروید نیست و ادامه دار خواهد بود. حتما پکیج های آیکن پیشنهادی تان را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • حامد
    حامد | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    پک adastra هم خوبه :)
    سپاس از مقاله خوبتون

  • محمد
    محمد | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    Miui icon عالیه

  • omid
    omid | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    نه آقای بیگ زاده آیکون پک های ios واسه اندروید رو میگم به نوا لانچر هم بخوره منظورم رو اشتباه فهمیدید، اگه شما تو قسمت بعدی معرفی کنید ممنون میشم، باتشکر از پاسخگویی سریع شما خیلی ممنون

  • omid
    omid | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    سلام از دیجیاتو ممنونم واسه این جعبه ابزاز واقعا دنبال همچین چیزی بودم لطفا ایکون پک هایios رو هم بزارید به شدت دنبالشم،یه ماه پیش همچین تقاضایی رو دادم ممنون از دیجیاتو واسه پاسخگویی،دیجیاتو واقعا یه نعمته

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

      امید جان سلام، معرفی آیکن پک های iOS هم تو برنامه هامون هست. انشاالله وقتی اندروید رو تموم کردیم میریم سراغش.

  • معز
    معز | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    عالی بود، مرسی،
    من عاشق همین کارها توی اندروید هستم و هر هفته یک ظاهر و حتی لانچر جدید رو تست میکنم !
    خیلی خوبه لامصب

مطالب پیشنهادی