ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساخت کارت ویزیت برای اهالی حوزه سلامت که به دستگاه نوار قلب مجهز است

افراد معمولا دوست دارند با چاپ کارت ویزیت های مختلف، حرفه و تفاوت خود از سایرین را به مخاطبانشان انتقال دهند. برای نمونه ممکن است یک مهندس کارتی را طراحی کند که روشن می شود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

افراد معمولا دوست دارند با چاپ کارت ویزیت های مختلف، حرفه و تفاوت خود از سایرین را به مخاطبانشان انتقال دهند. برای نمونه ممکن است یک مهندس کارتی را طراحی کند که روشن می شود یا یک برنامه نویس مدلی را به مشتریانش ارائه دهد که می تواند بازی مبتنی بر فلش تتریس را اجرا کند.

اما اگر فرد از اهالی حوزه پزشکی و سلامت باشد [خصوصا فردی که نوار قلب دریافت می کند] چطور؟ شرکتی به نام MobilECG کارت ویزیتی برای این افراد ساخته که دقیقا همین کار را انجام می دهد: این کارت دارای یک سیستم الکتروکاردیوگرام داخلی است.

آنطور که در وبسایت این شرکت آمده، دستگاه مجهز به تعدادی حسگر است که سیگنال های واقعی را از طریق دستان فرد (البته تا زمانی که شست وی روی پدهای انگشتی قرار داشته باشد) اندازه می گیرد.

اگر پزشک هستید و قصد دارید این کارت ها را برای خود سفارش دهید لازم است به بیماران خود بگویید که گرچه الکتروکاردیوگرام آن کار می کند اما بیشتر حکم یک سرگرمی را دارد. استارتاپ مجارستانی سازنده این کارت پیشتر اعلام کرده بود که محصولش برای مقاصد تشخیصی مناسب نیست و در نتیجه نمی توان به نتایج آن استناد کرد.

با این همه شرکت سازنده، مانور زیادی روی محصول خود داده و همه جوره تلاش دارد کاربران را به سفارش آن ترغیب نماید. در صورتی که قرار شود این کارت عرضه انبوه داشته باشد، با قیمت 29 دلار بابت هر عدد قابل خریداری خواهد بود.

البته آنها که دانش فنی خوبی دارند می توانند این کارت را خودشان بسازند و همزمان از کدها وطرح های شماتیک این محصول که شرکت سازنده در فضای آنلاین قرار داده نیز بهره بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آرش
    آرش | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    بسیار عالی و زیباست و کارآمد جهت تبلیغات
    من که شخصا اینو دور نمینداختم اگر بهم میدادنش

مطالب پیشنهادی