ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

طرح خیریه «دکمه های سحرآمیز، ستاره های مهرآمیز»

هر سال با نزدیک شدن به سال نو، افراد، شرکت ها و سازمان ها به فکر هدایای تبلیغاتی نوروزی می افتند و بی آنکه فکر کنند به رسم سالیان گذشته، به سراغ ساده ترین انتخاب ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

هر سال با نزدیک شدن به سال نو، افراد، شرکت ها و سازمان ها به فکر هدایای تبلیغاتی نوروزی می افتند و بی آنکه فکر کنند به رسم سالیان گذشته، به سراغ ساده ترین انتخاب ها یعنی چاپ تقویم و سررسید و غیره می روند. اما این روز ها با وجود فناوری های مختلفی که نسخه ی دیجیتالی هر کدام از اینها را با انواع امکانات دیگر در اختیار هر کسی قرار داده اند، چه تعداد از این هدایا واقعاً به کار کسی می آیند؟

هر سال در آستانه ی نوروز، میلیون ها سررسید و تقویم و هدایای تبلیغاتی دیگر تولید و برای دوستان، همکاران، مدیران و مشتریان ارسال می شود. آنها هم دست به دست این هدایا را رد می کنند تا اینکه دست آخر گوشه ای بی استفاده می افتند و بالاخره در سطل زباله آرام می گیرند.

اما گویا این سنت بالاخره شکسته شده است و طرحی نو درافتاده است. چند شرکت در اقدامی خردمندانه پیشقدم شده اند و هزینه ی تبریک های نوروزی خود را صرف اقدامی نوآورانه کرده اند تا همه ی سازمان ها، شرکت ها و افراد علاقه مند را نیز گرد خود جمع کنند و به جای قطع درختان و حیف و میل منابع و فرستادن آنها به سطل زباله، آسمان میهن خود را ستاره باران کنند. دیجیاتو نیز به سهم خود ستاره های گوشه ای از آسمان کشورمان را روشن کرده است.

این چند شرکت، در ادامه ی تجربه ی خوشایند سال های گذشته در پرهیز از هزینه های گزاف چاپ هدایای تبلیغاتی بلا استفاده و مخرب طبیعت، قصد دارند با تشریک مساعی، اهداف و مسئولیت های اجتماعی خود را اثربخش تر و کارآمدتر به انجام برسانند. به این منظور شرایط لازم برای حضور همه ی هم میهنان گرامی، اعم از افراد و سازمان ها فراهم شده است تا با یک دکمه، ستاره ی امید جمع کثیری از مددجویان تعدادی از مؤسسات خیریه را روشن کنند و دلشاد تر از قبل به استقبال نوروز بروند.

مؤسسات خیریه ی تحت پوشش طرح خیریه ی «دکمه های سحرآمیز، ستاره های مهرآمیز» را بنیاد امور بیماری های خاص، مؤسسه ی خیریه ی نیک آفرینان غدیر، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، خدمات بهزیستی وردآورد و مؤسسه ی حیات وحش میراث پارسیان تشکیل می دهند.

برای شرکت در این اقدام نوع دوستانه کافی است به سایت stars.maadiran.com مراجعه کنید و به هر تعداد که تمایل دارید ستاره بخرید. ستاره های شما به منظور کمک مستقیم به مؤسسات خیریه ی یاد شده خریداری می شوند و مبلغ مربوطه به انتخاب خود شما بین این مؤسسات تقسیم می شود.

علاوه بر بسته های مجازی، امکان دریافت یک بسته کارت تبریک واقعی هم وجود دارد که مزین به هنر هنرمندان ایران زمین هستند. شما می توانید هر یک از کارت های این بسته را برای هر کدام از دوستان و خویشاوندان خود ارسال و آنها را نیز از این طرح آگاه کنید. در این بسته، یک دکمه به نام «دکمه جان» نیز به نشانه ی مشارکت در این طرح برای نصب روی لباس دریافت می کنید.

فهرست نام سازمان های مشارکت کننده در این پروژه، مجموع مبلغ گردآوری شده و اخبار مربوطه دائماً در سایت آن به روز می شود. در پایان طرح نیز، اخبار جزئیات مبالغ اهدا شده به مؤسسات خیریه، از طریق سایت به اطلاع همگان می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    سلام ممنون به خاطر معرفی

  • سیاوش
    سیاوش | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    چقدر جالب

مطالب پیشنهادی