ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۷ اس با صفحه نمایش OLED به تولید خواهد رسید [شایعه]

در حالیکه هنوز آیفون ۷ به بازار نیامده شاید قدری عجیب باشد که از شایعه ای در مورد آیفون ۷ اس بنویسیم که قرار است در ۲۰۱۷ به بازار عرضه گردد. اما به هر حال ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

در حالیکه هنوز آیفون ۷ به بازار نیامده شاید قدری عجیب باشد که از شایعه ای در مورد آیفون ۷ اس بنویسیم که قرار است در ۲۰۱۷ به بازار عرضه گردد. اما به هر حال مدت زیادیست که اخباری راجع به جایگزینی نمایشگرهای LCD با OLED در اسمارت فون های تولیدی اپل می شنویم و امروز نیز در همین راستا اطلاعاتی تازه در اینترنت انتشار یافته است.

بر طبق آنچه روزنامه ژاپنی «Nikkei» منتشر کرده، برند ساکن کوپرتینو بنا دارد تا در موبایل های ۲۰۱۷ خود یا همان آیفون های ۷ اس صفحه نمایش هایی از نوع OLED را به کار بندد و این در حالیست که شنیده های پیشین می گفتند چنین اتفاقی یک یا دو سال دیرتر رخ خواهد داد.

همانطور که اشاره شد قبلاً در میان خبرها آمده بود اپل احتمالاً‌ در آیفون ۸ و در ۲۰۱۸ به سراغ بهره گیری از نمایشگرهای مورد بحث خواهد رفت و ضمناً تحلیل گر برجسته ی شرکت «KGI Securities»، یعنی آقای «مینگ چی کو» نیز، در اظهار نظری گفته بود اهالی کوپرتینو برای این موضوع و اجرایی ساختن اش برنامه ای بلند مدت دارند که در ۲۰۱۹ شاهد به ثمر نشستنش خواهیم بود.

ناگفته نماند اپل با بهره گیری از پنل های OLED می تواند مصرف باتری را در تلفن های هوشمندش کاهش داده و همچنین به این طریق بازهم اسمارت فون هایی باریک تر را بسازد.

گزارش مرتبط و تازه دیگری نیز وجود دارد که می گوید برند اول جهان در آستانه انعقاد قرار دادی به ارزش ۱۲ میلیارد دلار با ال جی و سامسونگ قرار گرفته تا مسئولیت ساخت پنل های OLED مورد نیازش را به آنها واگذار نماید و به این ترتیب زمینه را برای ساخت محصولی متکی به این پنل ها آماده سازد.

حال می بایست منتظر ماند و دید با گذر زمان کدامیک از این شایعات جامه ی واقعیت به تن خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    صد در صد با الجی یا ژاپن دیسپلی قرارداد میبنده ..
    البته اگه عقلش کم باشه ک بره بده سامسونگ براش بسازه چون چند ماه بعدش همه گوشیاشو باید صفحه هاشو عوض کنه

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    الان اپلی ها میان میگن سامی چند ساله از رو اپل برا امولد کپی کرده چون اپل سالهاس گفته که از امولد استفاده خواهد کرد.

  • ُShahrokh
    ُShahrokh | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    مطمعنا سامسونگ و ال جی هم رو به تولید گوشی هایی با پنل OLED میارن که خودشون میسازن و آیفون نمیتونه به صورت انحصاری تولید کننده گوشی با این نوع صفحه نمایش باشه

    • مرتضی
      مرتضی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

      دقیقا چی گفتی ؟
      سامسونگ چند ساله داره از این صفحه ها تو گوشیاش استفاده میکنه .

مطالب پیشنهادی