ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپ Google Photos از این پس ابزار ویرایش حرفه ای تری را در اختیارتان می گذارد

اپ Google Photos که همیشه به عنوان گزینه ای خوب و ایده آل برای ذخیره عکس ها و ویدئوها مطرح بوده، حالا با ارائه قابلیت هایی جدید از گذشته هم بهتر می شود. نسخه تحت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

اپ Google Photos که همیشه به عنوان گزینه ای خوب و ایده آل برای ذخیره عکس ها و ویدئوها مطرح بوده، حالا با ارائه قابلیت هایی جدید از گذشته هم بهتر می شود.

نسخه تحت وب این محصول نرم افزاری (photos.google.com) به تازگی ابزار جدیدی در اختیار کاربرانش قرار داده تا ساده تر از همیشه قادر به ویرایش عکس هایشان باشند. گوگل از طریق پستی در صفحه گوگل پلاس اپلیکیشن، این بروزرسانی را به اطلاع رسانه ها و مردم رسانده است.

از این پس در محیط گوگل فوتوز می توان میان عکس ها به سرعت جابجا شد، بدون آنکه تغییرات و ویرایش صورت گرفته روی آنها از دست برود. کلیه اعمال ویرایشی در حافظه گوگل فوتوز ذخیره می شوند، و حالا با کلیک روی دکمه جدید «Revert to Original» قادرید هر زمان که خواستید به عکس خام و دست نخورده اولیه تان بازگردید.

googlephotos-sliders

مضاف بر این، از این پس در گوگل فوتوز تحت وب قادر هستید تا کادر تصویر را در ابعادی معین (اریجینال، مربعی، 16:9 و 4:3) برش بزنید. البته نگران نباشید، قابلیت برش زدن تصاویر به طور آزادانه هنوز هم در گوگل فوتوز وجود دارد.

گفتنی است که گوگل ماه گذشته با اعلام بازنشستگی پیکاسا، اذعان داشت که از این پس تمرکز خود را بر ارتقای سرویس گوگل فوتوز معطوف خواهد کرد. هر چند که ممکن است ابزار جدید گوگل فوتوز به اندازه قابلیت های ویرایشی اپ Snapseed (محصول دیگری از گوگل) کارآمد نباشند، اما بودنشان به مراتب بهتر از نبود آنهاست و مطمئنا می توانند در ارتقای تجربه کاربری فوتوز مفید و مثمر ثمر واقع گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی