ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و اطلاعات مربوط به تلفن های هوشمند R9 و R9 پلاس اوپو توسط سازمان TENAA لو رفت

برند چینی اوپو آماده می شود تا در روز ۱۷ مارس، مصادف با ۲۷ اسفند ماه، از تلفن های هوشمند جدیدی با عناوین R9 و R9 پلاس پرده برداری نماید؛ موبایل هایی که به سری R‌ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

برند چینی اوپو آماده می شود تا در روز ۱۷ مارس، مصادف با ۲۷ اسفند ماه، از تلفن های هوشمند جدیدی با عناوین R9 و R9 پلاس پرده برداری نماید؛ موبایل هایی که به سری R‌ این شرکت مربوط هستند و به صورت معمول انتظار می رود مشخصه هایی قابل توجه و بالاتر از میان رده های رایج بازار داشته باشند.

تا به امروز گمانه زنی می گشت دو دستگاه یاد شده بناست تا نقش پرچمدارانی تازه نفس را عهده دار گردند و فهرست مشخصه های سخت افزاری آنها نیز حاوی اطلاعات هیجان انگیزی بود. ولی ظاهراً و بر حسب داده های تازه ای که از طریق سازمان TENAA (رگولاتوری مخابراتی چین) به بیرون درز یافته واقعیت قدری با آنچه که پیش از این فکر می کردیم متفاوت است.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در TENAA، تلفن های هوشمند آتی اوپو فاقد نمایشگر 2K و چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ هستند و رندرهای پیشینی که از آنها دیده بودیم نیز صحت ندارند.

R9 و R9 Plus که کمپانی سازنده به وضوح در ساخت شان از آیفون ۶ اپل الهام گرفته دارای بدنه ای فلزی با گوشه های گرد هستند. هر دوی آنها در بخش جلویی از یک دکمه ی هوم فیزیکی میزبانی می کنند که در درون آن یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده و ضمناً ضخامت R9 معادل ۶.۵ میلیمتر و ضخامت مدل دیگر برابر ۷.۴ میلیمتر است.

می بایست خاطر نشان کنیم اوپو برای دستگاه پلاس اش نمایشگری ۶ اینچی را در نظر گرفته و دیوایس دیگر از صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی بهره مند گشته؛ هر دو نمایشگر نیز AMOLED بوده و تصاویر را با رزولوشنی تمام HD نشان می دهند.

اسمارت فونی که بدنه و صفحه نمایشی کوچک تر دارد قدرت خودش را از چیپست ۱.۹۵ گیگاهرتزی و هشت هسته ای Helio X10 مدیاتک می گیرد (مدل دقیق ذکر نشده) و برادر بزرگتر آن نیز به وسیله تراشه ای ۱.۸ گیگاهرتزی و هشت هسته ای توان بخشیده شده که گمان می رود عضوی از خانواده اسنپدراگون های ۶۰۰ کوالکام باشد.

R9 و R9 Plus هر دو می بایست به چهار گیگابایت حافظه ی رم مجهز گشته باشند و با ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دو درگاه سیم کارت راهی بازار شوند.

البته بدنه ی کوچک تر باعث شده R9 باتری ۲۸۵۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد و R9 Plus از باتری بهتر و با ظرفیت ۴۱۲۰ میلی آمپر ساعت بهره بگیرد. هر دو دستگاه به فناوری شارژ سریع VOOC مجهز شده اند و اوپو به یقین قیمت و زمان عرضه ی آنها را در مراسم ۱۷ مارس خود اعلام خواهد کرد، ولی تا آن موقع حدس بر این است که برای خرید آنها می بایست هزینه ای مابین ۴۰۰ الی ۵۰۰ دلاری را بپردازید.

Oppo-R9-and-R9-Plus-certified-by-TENAA (1)

Oppo-R9-and-R9-Plus-certified-by-TENAA

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Matin
    Matin | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    اپوو R9 + سنپدارگون ۸۲۰ دوربین ۲۱ در پشت و ۱۳ در جلو و باطری با فن اوری جدید اپوو تو ۳۰ دقیقه شارژ کامل میشه. بنقل از gsmareena

  • ناشناس
    ناشناس | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    گوشی جالبی نیس و قیمتش خیلی بالاس

  • محمد
    محمد | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    پشت آیفون
    جلو سامسونگ
    :))

مطالب پیشنهادی