ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش زنده دیجیاتو از کنفرانس خبری کافه بازار

کافه بازار سال گذشته تصمیم گرفت تا برای گرد هم آوردن توسعه دهندگان ایرانی، کنفرانسی به نام «پنجشنبه بازار» را تدارک ببیند. پنجشنبه بازار با برگزاری پنل های متعدد قصد دارد تا با کنار هم ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۲

کافه بازار سال گذشته تصمیم گرفت تا برای گرد هم آوردن توسعه دهندگان ایرانی، کنفرانسی به نام «پنجشنبه بازار» را تدارک ببیند. پنجشنبه بازار با برگزاری پنل های متعدد قصد دارد تا با کنار هم قرار دادن توسعه دهندگان و فعالان حوزه اپلیکیشن در ایران، به گسترش این صنعت نوپا در کشورمان کمک نماید.

در همین راستا کافه بازار قصد دارد تا در اردیبهشت ماه سال ۹۵ دومین پنجشنبه بازار خود را برگزار نماید. این مجموعه برای پنجشنبه ۱۳ اسفند، کنفرانسی خبری را تدارک دیده است تا بدین وسیله اطلاعات بیشتری در مورد پنجشنبه بازار را منتشر نماید. در این کنفرانس خبری همچنین اطلاعاتی در مورد فعالیت کافه بازار در سال ۹۴ در اختیار رسانه ها قرار می گیرد و حسام آرمندهی (مدیرعامل کافه بازار) در مورد طراحی جدید این مارکت اندرویدی به سخنرانی می پردازد.

شما کاربران عزیز می توانید این کنفرانس خبری را با وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو دنبال نمایید و به صورت لحظه ای در جریان اتفاقات آن قرار گیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    سلام دوستان. اگر کسی کد تخفیف شرکت در همایش رو داره اما قصد شرکت نداره، ممنون میشم برای من ارسال کنه. reza.zarchi@gmail.com
    این کد به هر کسی که اکانت توسعه دهنده های کافه بازار داشته باشه، در پنلشون داده شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی