ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه Future Lab سونی
تکنولوژی

«لابراتوار آینده» سونی پروژه های خود را با مشارکت شما به انجام می رساند [تماشا کنید]

سونی به تازگی برنامه تحقیق و توسعه جدیدی را تحت عنوان Future Lab به اجرا گذاشته که بر اساس آن قصد دارد بر خلاف لابراتوارهای تحقیق و توسعه معمول، به جای مخفی نگه داشتن پروژه ها ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۰

سونی به تازگی برنامه تحقیق و توسعه جدیدی را تحت عنوان Future Lab به اجرا گذاشته که بر اساس آن قصد دارد بر خلاف لابراتوارهای تحقیق و توسعه معمول، به جای مخفی نگه داشتن پروژه ها تا زمان رونمایی، مراحل توسعه محصولات را با مشارکت عموم مردم به انجام برساند.

شرکت ژاپنی می خواهند با انجام این کار محصولات خود را دقیقاً بر اساس بازخوردهای دریافتی از مشتریانش طراحی و تولید نماید. آنها قصد دارند طرح اولیه نخستین محصول این برنامه را با نام مستعار "N" در خلال کنفرانس SXSW در معرض دید عموم قرار دهند.

کنفرانس سالانه فیلم، موسیقی و سرگرمی های رسانه ای SXSW در تاریخ ۱۲ مارس در شهر تگزاس آمریکا برگزار خواهد شد.

تا امروز تنها چیزی که از "N" می دانیم شامل یک تیزر پیش نمایش است، و این که با ابزاری پوشیدنی با رابط کاربری بی نیاز از دست مواجه هستیم. بر اساس وعده سونی، این محصول قرار است تجربه شنیدن موسیقی در حال حرکت را بدون استفاده از هرگونه ایرفون در گوش شما به ارمغان بیاورد.

از آنجا که قرار است این محصول با دریافت فیدبک از علاقمندان توسعه بیابد، بنابراین در آینده نزدیک حرف ها و اخبار زیادی از آن خواهیم شنید.

البته برنامه Future Lab تنها طرح توسعه ای خلاقانه سونی به شمار نمی رود، آنها در سال ۲۰۱۴ از طرحی رونمایی کردند که در آن کارکنان این شرکت بزرگ می توانند با حمایت سونی اقدام به توسعه ایده های خلاقانه خود کنند. علاوه بر این سونی در سال قبل، از برنامه جمع آوری سرمایه (مشابه کیک استارتر) در داخل کمپانی خود رونمایی کردند، که بر اساس آن اعضای تیم های مختلف کمپانی می توانند از طرح های تجربی سایر تیم ها یا افراد شاغل در این مجموعه حمایت مالی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    ایده ی خوبیه هر جور ک بخوان ملت محصولو میسازه

  • فقط سونی
    فقط سونی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    تکنولوژی متعلق به سونی

مطالب پیشنهادی