ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در آپدیت تازه ویندوز 10، کورتانا از زبان های بیشتری پشتیبانی می کند

مایکروسافت روز گذشته آپدیت جدیدی از ویندوز 10 را در اختیار مشارکت کنندگان در طرح اینسایدر (گروه Fast ring) قرار داد که عموما روی کورتانا، همان دستیار شخصی اش، تمرکز دارد. در وهله نخست زبان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

مایکروسافت روز گذشته آپدیت جدیدی از ویندوز 10 را در اختیار مشارکت کنندگان در طرح اینسایدر (گروه Fast ring) قرار داد که عموما روی کورتانا، همان دستیار شخصی اش، تمرکز دارد.

در وهله نخست زبان های بیشتری بر موارد پشتیبانی شونده توسط کورتانا اضافه گردیده که پرتغالی، اسپانیایی و فرانسوی را در برمی گیرند و اینها علاوه بر 11 زبانی هستند که کورتانا پیشتر بلد بود و با آنها صحبت می کرد.

قابلیت افزوده شده جدید دیگر هم توانایی کورتانا در یادآوری امور بدون نیاز به تعیین یک زمان مشخص برای آن است. بنابراین دستیار مایکروسافت هم سریع تر شده و هم استفاده از آن راحت تر گردیده و برای بهره مندی از امکانات آن به ذخیره سازی اطلاعات کمتری شامل ریماندرها، عنوان یک کتاب، لیست وظایف و مواردی از این دست نیاز خواهد داشت.

البته بعدها امکان اضافه کردن جزئیات بیشتر به آن فراهم می گردد و آنطور که تیم ویندوز اظهار داشته، کورتانا قادر خواهد بود این اطلاعات را هر زمان که نیاز بود بازیابی نماید و در بیلدی که قرار است که در آینده عرضه شود درست مانند یک دستیار انسانی عمل می کند.

مایکروسافت همچنین با ترکیب کردن صفحات Logon و لاک در ویندوز 10 آنها را ساده تر نموده تا بیشتر شبیه به سیستم تلفن های هوشمند شوند. قبلا هر کدام از این دو صفحه می توانست یک تصویر پس زمینه جداگانه داشته باشد، حالا اما پس زمینه آنها یکی خواهد بود.

در آخرین آپدیت ارائه شده به اعضای حلقه سریع اینسایدر همچنین برخی از باگ ها مرتفع شده اند، اما همانطور که احتمالا انتظار دارید این آپدیت نیز مسائل و مشکلاتی دارد که مایکروسافت پیش از عرضه عمومی این بیلد سعی در مرتفع نمودن آن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    چه زبانهایی ? فارسی هم توشون هست ?

مطالب پیشنهادی