ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت جدید OnePlus 2
موبایل

عرضه OxygenOS 2.2.1 برای OnePlus 2؛ همچنان آبنبات چوبی، اما افزوده شدن پشتیبانی از فرمت RAW

دارندگان اسمارت فون چینی OnePlus 2 حالا می توانند موبایل خود را به جدیدترین ورژن سیستم عامل OxygenOS که نسخه دستکاری شده اندروید است، بروزرسانی کنند. در ورژن جدید با کد 2.2.1، تلاش شده تا بیشتر باگ های نسخه قبلی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

دارندگان اسمارت فون چینی OnePlus 2 حالا می توانند موبایل خود را به جدیدترین ورژن سیستم عامل OxygenOS که نسخه دستکاری شده اندروید است، بروزرسانی کنند.

در ورژن جدید با کد 2.2.1، تلاش شده تا بیشتر باگ های نسخه قبلی این سیستم عامل برطرف شود. البته در کنار اینها برخی قابلیت های جالب از جمله پشتیبانی از فرمت تصویری RAW نیز به نرم افزار دوربین این تلفن هوشمند افزوده شده است.

این روزها بیشتر علاقمندان با مزیت های فرمت عکسبرداری RAW نسبت به JPG آشنا هستند. در این حالت تصویر بدون هیچگونه دستکاری و فشرده سازی دقیقاً مشابه آنچه توسط سنسور دوربین به ثبت رسیده در حافظه ذخیره خواهد شد.

اگر شما تمایل داشته باشید که عکس های خود را در نرم افزارهای حرفه ای ادیت تصویر چون فوتوشاپ ویرایش کنید، این فرمت بسیار به کارتان خواهد آمد.

علاوه بر این، آپدیت جدید برخی باگ ها در خصوص رومینگ، بلوتوث و همچنین مشکلات مربوط به پشتیبانی از Ultra SIM و از دست رفتن تصاویر را به طور کامل مرتفع می سازد. به این لیست رفع برخی نقایص امنیتی را نیز بیافزاید.

با وجود این بروزرسانی، هنوز هم بیشتر کاربران انتظار عرضه اندروید مارشملو را برای این اسمارت فون پرچمدار می کشند. شرکت سازنده پیش از این وعده داده بود که آخرین نسخه اندروید را تا اواخر سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ برای OnePlus One و OnePlus 2 عرضه خواهد کرد. وعده ای که تا اتمام مهلت آن تنها ۲۷ روز باقی مانده است.

حال باید دید آنها می توانند این وعده خود را به موقع عملی سازند، یا این که کاربران فعلاً باید دل خود را به همین بروزرسانی نه چندان بزرگ خوش کنند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی