ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ MagicPlan؛‌ ترسیم کننده نقشه داخلی ساختمان به وسیله گرفتن عکس

نقشه برداری کار راحتی نیست؛ تخصص، دقت و زمان زیادی می خواهد و باید از ابزار مختلفی برای ترسیم نقشه از محیطی همچون یک ساختمان بهره گرفت. اپلیکیشن ها شاید کارآمدترین ابزار برای این کار باشند، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

نقشه برداری کار راحتی نیست؛ تخصص، دقت و زمان زیادی می خواهد و باید از ابزار مختلفی برای ترسیم نقشه از محیطی همچون یک ساختمان بهره گرفت. اپلیکیشن ها شاید کارآمدترین ابزار برای این کار باشند، محصولاتی نرم افزاری که در رایانه و موبایل و تبلت می توانیم برای راحتی نقشه کشی از آنها استفاده کنیم.

MagicPlan نمونه بی نظیری از ابزارهای نقشه کشی است که حتی زحمت خط کشی و اندازه گیری برای ترسیم نقشه را از دوشتان برداشته و این کار را به طور خودکار و تنها از طریق عکس گرفتن با دوربین برایتان انجام می دهد.

MagicPlan 2

MagicPlan اپلیکیشنی است که زمانی نقشه برداران، وجودش را در حد خواب و رویا می دانستند. عملکرد این ابزار نقشه کشی باورنکردنی است: از محیط داخلی ساختمان عکس می گیرد، اندازه ها را تخمین می زند و سپس نقشه دقیقی از محیط را در اختیار کاربر می گذارد.

نکته فوق العاده دیگر در مورد آن دادن خروجی های PDF، JPEG، DXF، PNG، SVG و CSV از نقشه هاست تا بتوانید بعدا در نرم افزارهای حرفه ای نقشه کشی اندکی بیشتر روی جزئیات آن وقت بگذارید. البته برای دسترسی به چنین قابلیتی لازم است اپ را با پرداخت هزینه به نسخه حرفه ای ارتقا دهید.

نکته دیگر در مورد این اپ پشتیبانی آن از مترهای لیزری واقعی برای اندازه گیری است. اگر یک لیزرمتر را به موبایلتان متصل کنید می توانید با دقت بیشتری از دوربین اندازه در و دیوار و سقف و کف را به نقشه تان وارد کنید.

معماران، فروشندگان مبلمان و لوازم دکوری، طراحان داخلی، مشاورین املاک و ... مشتریان اصلی MagicPlan هستند، هر چند که برای انجام کارهای ساده ای مثل تغییر دکوراسیون برای خانه تکانی عید هم می توانید از امکانات این اپ فوق العاده استفاده کنید.

MagicPlan

MagicPlan

سازنده: Sensopia قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 83.6 / 45 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی