ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اضافه کردن افکت های جالب و خنده دار به صدا با اپلیکیشن Voice Changer

به ندرت پیش می آید که اپلیکیشن های غیر جدی یا به بیان دیگر آنهایی که هدفشان سرگرمی است، به سوژه هایی داغ و پرطرفدار تبدیل شوند. اما وقتی این اتفاق می افتد، شاهد ظهور اپ هایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

به ندرت پیش می آید که اپلیکیشن های غیر جدی یا به بیان دیگر آنهایی که هدفشان سرگرمی است، به سوژه هایی داغ و پرطرفدار تبدیل شوند. اما وقتی این اتفاق می افتد، شاهد ظهور اپ هایی مثل داب اسمش، MSQRD و اپلیکیشن امروز هستیم.

با وجود اینکه هنوز دو ماه هم از انتشار Voice Changer در گوگل پلی نگذشته، کاربران اندروید بیش از 1 میلیون بار دانلودش کرده اند. اما مگر یک اپلیکیشن ساده تغییر صدا چه در خود دارد که به چنین سطحی از محبوبیت می رسد؟ پاسخ چیزی نیست به جز تنوع و نوآوری.

Voice Changer 2

اپلیکیشن های تغییر دهنده صدا در گوگل پلی کم نیستند، اما هیچ کدام از نظر تنوع افکت های صوتی به گرد پای Voice Changer هم نمی رسند. اپ مورد بحث در واقع یک ضبط کننده صداست که در حالت معمولی، صدا را با کیفیت بسیار خوبی در خود ذخیره می کند.

اما جادوی اپ در 26 افکت صوتی منحصر به فردش نهفته شده؛ افکت هایی که می توانند صدایتان را شبیه موجودات مریخی کنند، به آنها پژواک بدهند و در یکی از جالب ترین شان صدای ضبط شده شما را تکثیر کرده و با تون های متفاوتی پخش کنند.

تمامی این افکت ها جالب هستند و برای امتحان کردن تک تک آنها می توانید ساعت ها مشغول باشید. ضمنا اگر صدای جالبی با آن ضبط کردید، می توانید از درون اپ آن را به دوستانتان فرستاده و در خنده و شادی حاصل از شنیدن صداها آنها را هم شریک کنید. اپلیکیشن رایگان Voice Changer را می توانید همین حالا در دستگاه های اندرویدی به کار بگیرید.

Voice Changer

Voice Changer

سازنده: AndroidRock قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیما
    نیما | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    واقعا بد بود
    یک بار اپ رو تست کردید خودتون؟

مطالب پیشنهادی