ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با SmartVR آشنا شوید؛ هدستی واقعیت مجازی که در جیب جای می گیرد

هرکسی که یکی از موبایل های هوشمند امروزی را در اختیار داشته باشد، می تواند با خرید هدست های کاردبورد گوگل، موبایل خود را به پلتفرمی مناسب و قابل قبول برای تماشای محتویات واقعیت مجازی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

هرکسی که یکی از موبایل های هوشمند امروزی را در اختیار داشته باشد، می تواند با خرید هدست های کاردبورد گوگل، موبایل خود را به پلتفرمی مناسب و قابل قبول برای تماشای محتویات واقعیت مجازی تبدیل کند. اما با توجه به مقوایی بودن هدست های کاردبورد گوگل، شاید برخی از کاربران به دنبال جایگزینی با کیفیت تر بگردند.

Dodocase SmartVR احتمالا بهترین جایگزین کاردبورد گوگل باشد که از امروز، پیش فروش آن در وب سایت Indiegogo آغاز شده است. SmartVR ورژنی ارتقا یافته از هدست های ارزان قیمت است که با دریافت مجوزهای لازم از سوی گوگل، با تمام اپلیکیشن های کاردبورد، مانند گوگل استریت ویو، واقعیت مجازی نیویورک تایمز (NYT VR) و سایر اپلیکیشن های ویدیویی محبوب سازگاری دارد.

تا به امروز کاردبورد گوگل به قدری موفقیت آمیز عمل کرده که برخی از کمپانی های دیگر هم تمایل عجیبی به ساخت هدست های ارزان قیمت و مناسب برای استفاده روزانه پیدا کرده اند. کمپانی Dodocase هم پیش از ساخت SmartVR، شهرت زیادی در تولید قاب های محافظ برای آیپد و آیفون داشت.

SmartVR از پلاستیک و فلز ساخته شده و فضایی ایمن برای قرار دادن موبایل در آن تدارک دیده شده است که موبایل آیفون و یا اندرویدی کاربر با قرار گرفتن در آن، توسط دو بازوی پلاستیکی نگه داشته می شوند. اگر پیش از این کاردبورد گوگل را تجربه کرده باشید، SmartVR چندان تجربه متفاوتی ارائه نمی دهد و با برچسب قیمت 28 دلاری خود، صرفا قرار است تجربه ای ارزان قیمت از واقعیت مجازی را به همراه آورد. در پایین، تصاویری از هدست قابل مشاهده است:

img_3413

img_3415

img_3424

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • عشق شیائومی
    عشق شیائومی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

    واقعاً 28 دلار ارزونه؟
    شما که مقاله رو ترجمه می کنید این چیزا رو هم در نظر بگیرید.
    28 دلار میشه 98 هزار تومن

    • hesam
      hesam | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

      خب نسبت به دستگاه های دیگ

مطالب پیشنهادی