ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمامی وبلاگ های وردپرس به زودی به قسمت «Instant Articles» فیسبوک دسترسی می یابند

فیس بوک در ابتدای سال جاری اعلام نموده بود که در نظر دارد به واسطه پروژه ای به نام Instant Articles، محتوای وب سایت های مختلف را به صورت کامل در تایم لاین خود نمایش ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

فیس بوک در ابتدای سال جاری اعلام نموده بود که در نظر دارد به واسطه پروژه ای به نام Instant Articles، محتوای وب سایت های مختلف را به صورت کامل در تایم لاین خود نمایش داده و حتی به ناشران و منابع اصلی خبرها و مقاله ها نیز برنامه های تبلیغاتی بسیار خوبی را پیشنهاد نماید.

به موجب این امر، نه تنها ناشران می توانند بخش اعظم درآمد حاصل از آگهی ها را بردارند، بلکه بر تعداد کابران سایت های خود نیز خواهند افزود.

در مقابل، سود فیس بوک هم از این کار این است که مدت حضور کاربران در این شبکه اجتماعی افزایش خواهد یافت.

پیرو این اخبار، شبکه مورد بحث امروز اعلام داشته از تاریخ 24 فروردین ماه سال آینده تمامی ناشران رسانه ها قادر خواهند بود با هر فرمتی که می خواهند در این سایت مقاله تولید نمایند. همچنین، بلاگ های کوچک وردپرس (WordPress) نیز با آسانی بیشتری می توانند محتوای خود را در «مقالات فوری» به نمایش بگذارند.

شرکت تحت مدیریت مارک زاکربرگ با تعداد محدودی از کاربران WordPress و Automattic به منظور تست افزونه جدیدی که «مقالات فوری» می سازند، همکاری نموده. به این واسطه، گفته می شود  «اتوماتیک» قرار است پلاگین یاد شده را به صورت رایگان برای کاربران وردپرس منتشر نماید. کاربرانی که از قالب های استاندارد وردپرس استفاده می نمایند قادر خواهند بود در لحظه این افزونه را فعال نموده و مقاله فوری خود را بنویسند.

اما بلاگ های شخصی سازی شده ی وردپرس احتمالا مجبور خواهند بود تا پلاگین را توسعه دهند تا بتوانند از امکانات آن بهره بگیرند.

همچنین باید بدانید که Automattic این افزونه را اپن سورس خواهد کرد، بنابراین توسعه دهنده ها و جماعت وردپرس می توانند ویرایش های لازم در جهت تقویت آن را به دلخواه خود اعمال نمایند.

در همین راستا سخنگوی پر جمعیت ترین شبکه اجتماعی دنیا بیان داشته: «با اپن سورس نمودن این پلاگین این امکان را به توسعه دهنده ها داده ایم تا به ناشران کمک نمایند که از تمامی مزایای Instant Articles به نفع کسب و کار خود بهره بگیرند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    این خیلی خوبه

مطالب پیشنهادی