ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیل گیتس تصویری از دوران نوجوانی اش را بازسازی کرد

روز گذشته بیل گیتس در یک جلسه AMA (هرچه می خواهید از من بپرسید) در انجمن Reddit حضور پیدا کرد. افرادی که در اینگونه جلسات حضور پیدا می کنند، بر اساس رسمی که از مدت ها پیش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

روز گذشته بیل گیتس در یک جلسه AMA (هرچه می خواهید از من بپرسید) در انجمن Reddit حضور پیدا کرد. افرادی که در اینگونه جلسات حضور پیدا می کنند، بر اساس رسمی که از مدت ها پیش وجود داشته، ابتدا با ارائه تصویری از خود، این اطمینان را به کاربران می دهند که در حال صحبت با شخص حقیقی هستند.

این تصویر به طور معمول خود شخص را در حالی نشان می دهد که تکه کاغذی در دست دارد که تاریخ روی آن نوشته شده. بیل گیتس اما در این بخش، تصویری جذاب از خود ارائه داد.

CdC0g9rVAAAmqju-w700

تصویر ارسالی او برای کاربران انجمن Reddit، بازسازی عکسی از خودش در دوران نوجوانی و دبیرستان بود. در این تصویر او روی میزی دراز کشیده و در حال گفتگو با تلفن است. تصویر اصلی در سال ۱۹۷۳ به ثبت رسیده در حالی که حدود ۴۳ سال بعد، در سال ۲۰۱۶ بیل گیتس این عکس را بازسازی کرده است.

پس از آغاز جلسه پرسش و پاسخ، بسیاری از سوالات به پرونده قضایی اپل در برابر FBI مربوط می شد که بیل گیتس تلاش کرد تا جای ممکن، خود را در میانه ی ماجرا قرار دهد و بگوید که هر دو طرف، در بخش هایی حق دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی