ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رسما موبایل های گلکسی J1 و J1 mini مدل 2016 را معرفی کرد

اگر خاطرتان باشد در اواخر دی ماه سامسونگ بدون هیچ آداب و تشریفاتی نسخه 2016 اسمارت فون گلکسلی J1 خود را روانه بازار دبی نمود و پس از آن نیز در فروشگاه های روسیه شاهد ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

اگر خاطرتان باشد در اواخر دی ماه سامسونگ بدون هیچ آداب و تشریفاتی نسخه 2016 اسمارت فون گلکسلی J1 خود را روانه بازار دبی نمود و پس از آن نیز در فروشگاه های روسیه شاهد حضور تلفن هوشمند یاد شده بودیم.

امروز مدل ۲۰۱۶ این موبایل در کنار Galaxy J1 mini که از 4 ماه پیش تاکنون شایعات متعددی در رابطه با مشخصات آن در وب به چشم می خورد به صورت رسمی در سنگاپور رونمائی شده اند.

در همین راستا خوب است بدانید نسخه 2016 گلکسی J1 با مشخصاتی همچون صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن WVGA و فناوری AMOLED، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین دوم 2 مگاپیکسلی، نسخه 5.1 اندروید، چیپست چهار هسته ای اگزینوس 3475 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، LTE و باتری 2050 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود.

موبایل Galaxy J1 mini نیز صفحه نمایش 4 اینچی WVGA با فناوری TFT، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین دوم با کیفیت VGA، چیپست چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 768 مگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه ی میکرو اس دی دارد. همچنین این دستگاه از باتری 1500 میلی آمپر ساعتی بهره مند بوده و از فناوری ارتباطی 3G نیز پشتیبانی می کند.

هر دو اسمارت فون مورد بحث در رنگ های مشکی، طلایی و سفید عرضه خواهند شد و هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه آنها اطلاعاتی در دست نیست.

Samsung-Galaxy-J1-2016-02-w600

Samsung-Galaxy-J1-2016-w600

Samsung-Galaxy-J1-mini-01-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ata
    ata | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    دوستان گوشی تو همی اندازه ها نهایتا 4 اینچی با حداقل 1 گیگ رم و بدنه فلزی بغیر ایفون کسی سراغ نداره

    • reza_zarchi
      reza_zarchi | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

      اگه محدودیت مالی ندارین، سری اکسپریا کامپکت که هر سال هم بروز میشن خیلی خوب هستن و بهترین سخت افزارو در کوچکترین سایز صفحه نمایش رایج (فکر میکنم همون چهار اینچ) قرار دادن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی