ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس پرداخت موبایلی هوآوی رسما در چین معرفی شد

سرویس های پرداخت موبایل مدتی است که ارائه شده اند و محبوبیت آنها نیز مرتبا بیشتر و بیشتر می شود. اپل پی، سامسونگ پی و اندروید پی را می توان بهترین نمونه از این سرویس ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

سرویس های پرداخت موبایل مدتی است که ارائه شده اند و محبوبیت آنها نیز مرتبا بیشتر و بیشتر می شود. اپل پی، سامسونگ پی و اندروید پی را می توان بهترین نمونه از این سرویس ها دانست.

همه اینها هم اکنون در تعدادی از بازارها حضور دارند و همین چند وقت پیش بود که اپل پی به بازار چین راه پیدا کرد و با در نظر داشتن اینکه شرکت تازه ای به این حوزه ورود یافته به نظر می آید که رقابت پلتفرم های پرداختی در سرزمین اژدهای سرخ سخت تر از گذشته شود.

هوآوی یکی از بزرگ ترین کمپانی های چینی حوزه تکنولوژی است که چندی پیش از راه اندازی سرویس پرداخت موبایلی خود با نام هوآوی پی خبر داد. این شرکت سرویس تازه اش را در جریان یک رویداد مطبوعاتی در  چین معرفی کرد و برای این منظور نیز با بانک چین وارد همکاری شد.

متاسفانه شرکت مورد بحث جزئیات زیادی را در این باره منتشر نکرده اما به زودی اطلاعات بیشتری در مورد آن به دستمان خواهد رسید. از همین رو انتظار می رود که اپ هوآوی پی در آینده نزدیک روی برخی از اسمارت فون های تولیدی این شرکت نصب شود تا کاربران محصولات این شرکت بیشتر از هر زمان دیگری با آن آشنا شوند.

بد نیست بدانید که طبق شایعات، در حال حاضر شماری از شرکت های تولید کننده موبایل در چین روی سرویس های پرداخت موبایلی خود کار می کنند و انتظار می رود که به زودی خبرهای تازه ای از ورود شیائومی و ZTE به این حوزه بشنویم.

طبق گزارشات هوآوی سال قبل 108 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش رساند که موفقیتی قابل توجه برای این شرکت محسوب می شود و ظاهرا اشتهای مدیران آن برای موفقیت به این زودی ها سیری ندارد. اما اینکه سرویس پرداخت موبایلی شرکت مورد بحث چه برتری ها یا کاستی هایی در برابر رقبایش دارد، مساله ایست که به این زودی ها نمی توان مشخص نمود.

قرار است که این سرویس در وهله نخست به بازار چین عرضه شود و سپس در خارج از خاک این کشور راه اندازی گردد. البته این احتمال هم می رود که هوآوی پی به شکل یک سرویس محلی به فعالیت خود ادامه دهد و کاربران سایر کشورهای دنیا از آن بی بهره بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی