ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیگیت به زودی سریع ترین حافظه SSD جهان را رونمایی خواهد کرد

شرکت Seagate تصمیم دارد به زودی از سریع ترین حافظه SSD در جهان رونمایی به عمل آورد. این محصول که انتظار می رود در تابستان امسال به دست مشتریان سازمانی رسد، می تواند در هر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

شرکت Seagate تصمیم دارد به زودی از سریع ترین حافظه SSD در جهان رونمایی به عمل آورد. این محصول که انتظار می رود در تابستان امسال به دست مشتریان سازمانی رسد، می تواند در هر ثانیه تا ۱۰ گیگابایت داده را جا به جا کند.

اکنون رکورد بالاترین سرعت جا به جایی داده ها در حافظه های SSD، به سامسونگ با ۵.۶ گیگابایت در هر ثانیه تعلق دارد و محصول Seagate این قابلیت را دارد که ساخته ی سامسونگ را تحقیر کند.

شرکت سیگیت هنوز مشخصات دقیق این حافظه را بیان نکرده و مشخص نیست که سرعت خواندن و نوشته روی این درایو، تا چه میزانی بالا می رود.

البته باید خاطر نشان کرد که چنین حافظه هایی، برای کاربران عادی، یا حتی دیتاسنترهای عادی توسعه پیدا نمی کنند. صرفا برخی دیتاسنترها که پشتیبان اپلیکیشن های تحت وب هستند یا امور تحلیلی را انجام می دهند، به سرعت های بسیار بالای اینچنینی نیاز دارند.

البته باید گفت اگر شما به عنوان یک کاربر عادی، از مادربردی در کامپیوتر خود بهره مند هستید که از تکنولوژی NVMe SSD پشتیبانی می کند و قیمت بسیار بالای تعیین شده برای این حافظه (که هنوز اعلام نشده) هم برای شما مهم نیست، می توانید یکی از آنها را دریافت کرده و در سیستم خود قرار دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی