ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیاتک گزارش عملکرد مالی اش در ماه فوریه را منتشر کرد

شرکت مدیاتک به عنوان توسعه دهنده چیپست های مجتمع ارزان قیمت شناخته می شود؛ چیپست هایی که نه تنها در موبایل های میان رده و اقتصادی، بلکه در برخی تلویزیون و بلو-ری پلیرها نیز مورد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

شرکت مدیاتک به عنوان توسعه دهنده چیپست های مجتمع ارزان قیمت شناخته می شود؛ چیپست هایی که نه تنها در موبایل های میان رده و اقتصادی، بلکه در برخی تلویزیون و بلو-ری پلیرها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

این شرکت امروز گزارش مالی خود از ماه فوریه را منتشر نموده و بیان داشته که موفق به کسب درآمدی معادل ۴۰۴.۷ میلیون دلار در این دوره کوتاه شده است. اگر همین میزان درآمد را با فوریه سال گذشته مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد که شرکت مذکور رشدی معادل ۳۶.۹ درصد داشته اما اگر این مقایسه با اولین ماه از سال جاری،‌ یعنی ژانویه صورت گیرد، مدیاتک ۳۷.۹ درصد کاهش درآمد داشته است.

MediaTek-Feb-2016-Revenues-KK

در ژانویه سال ۲۰۱۶ مدیاتک خبر از درآمد ۶۵۰ میلیون دلاری خود داده بود. لازم به اشاره است که در سه ماهه نهایی سال ۲۰۱۵ نیز مدیاتک آمار قابل ملاحظه ای از خود بر جای گذاشت و درآمد بالایی کسب نمود. شرکت یاد شده اکنون می گوید که کسب درآمد پایین در ماه فوریه، به طور کلی در پیش بینی از درآمدهایش در سال ۲۰۱۶ رخنه ای به وجود نخواهد آورد.

اخیرا این شرکت تایوانی اشاره داشته که انتظار فروش بالایی برای چیپست Helio P20 دارد. این چیپست با فناوری ۱۶ نانومتری تولید شده و جایگزینی خواهد بود برای چیپست Helio P10 که سال گذشته در اختیار تولید کنندگان موبایل های پرچمدار قرار گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی