ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوی رسمی سونی قابلیت های اندروید مارشملو در دستگاه های این شرکت را نمایش می دهد [تماشا کنید]

سونی در این ماه آپدیت های مارشملو را برای اسمارت فون های سری اکسپریا Z5، تبلت Z4 و موبایل های Z3+ عرضه کرد که همگی در سال گذشته میلادی با اندروید آبنبات چوبی روانه بازار ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

سونی در این ماه آپدیت های مارشملو را برای اسمارت فون های سری اکسپریا Z5، تبلت Z4 و موبایل های Z3+ عرضه کرد که همگی در سال گذشته میلادی با اندروید آبنبات چوبی روانه بازار شده بودند.

در همین راستا نیز امروز ویدئویی منتشر نموده که نشان می دهد به روز رسانی جدید مارشملو چه امکاناتی را به دیوایس اضافه خواهد کرد. این فیلم به طور اختصاصی موبایل اکسپریا زد 5 را به تصویر کشیده و روی ویژگی هایی همانند ویرایش آسان متن یا بهینه سازی روند به اشتراک گذاری تصاویر مانور می دهد.

در این راستا بد نیست اشاره کنیم که آپدیت جدید مارشملو ویژگی های بسیار کاربردی همانند مود Doze برای اصلاح میزان مصرف باتری و صرفه جوئی در انرژی، Now on Tap، هوم اسکرین جدید، اضافه گشتن امکان سوآیپ برای جستجو در میان اپلیکیشن ها، دستیار صوتی جدید و ... را به دستگاه ها اضافه نموده و تجربه ای تازه را برای کاربران رقم می زند. 

همچنین گفته می شود علاوه بر دیوایس های یاد شده در بالا، دیگر مدل های اکسپریا یعنی زد 3، زد 3 کامپکت، زد 2، ام 5، سی 5 اولترا، ام 4 آکوآ، سی 4، زد 4 تبلت کامپکت و زد 2 تبلت نیز نسخه 6.0 اندروید را دریافت نموده اند.

در ادامه می توانید ویدئوی ذکر شده را مشاهده نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • soap
    soap | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    من از امیر و کامران معذرت خواهی میکنم که اون حرفو زدم

  • sosp
    sosp | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    به خدا دیگه گوشی های آندروید سلیقه ای شدن اگه میخای گوشی بخری میتونی از هر شرکتی بخری سامسونگ ال جی سونی و..... چون همشون کامل هستن البته من پرچمدارشونو میگم، حالا لازم نیست ما به هم دیگه توهین کنیم چون از یه برند خوشمون میاد و از یه برند دیگه بدمون میاد

  • soap
    soap | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    این کامران و امیرو ولش کنید برادران من اینا شخصیته خودشونو نشون میدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی