ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار نسخه محدود بتا DOOM مشخص شد؛ تریلر جدید بخش چند نفره را تماشا کنید

پس از حدود یک دهه انتظار، سرانجام شرکت بتسدا در جریان اولین کنفرانس تاریخ E3 خود، از ادامه عنوان محبوب DOOM پرده برداشت؛ اثری که به گفته سازندگان خود سعی دارد با بازگشت به ریشه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

پس از حدود یک دهه انتظار، سرانجام شرکت بتسدا در جریان اولین کنفرانس تاریخ E3 خود، از ادامه عنوان محبوب DOOM پرده برداشت؛ اثری که به گفته سازندگان خود سعی دارد با بازگشت به ریشه ها دوباره نام دووم را بر سر زبان ها بیندازد.

اما نکته اینجاست که با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی، انتظار برای تجربه آن سخت تر از همیشه می شود. اگر از این دسته افراد هستید، با جدیدترین نسخه بتا بازی می توانید مرهمی بر دل خود باشید.

بر اساس گفته شرکت بتسدا، نسخه محدود بتا [Closed Beta] عنوان دووم از تاریخ 31 مارس تا 3 آوریل (12 تا 15 فروردین) برای دارندگان پلتفرم های پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان در دسترس خواهد بود. البته همان طور که گفته شد، بتا از نوع محدود بوده و باید دارای شرایط خاصی برای تجربه اش باشید.

در نتیجه تنها کسانی می توانند نسخه بتا را بازی کنند که کد بتا موجود در نسخه فیزیکی عنوان Wolfenstein: The New Order، اثری دیگر از بتسدا که در سال 2014 منتشر شد، را پیش خرید کرده یا نسخه دیجیتالی همین بازی را قبل از تاریخ 24 می سال 2014 (3 خرداد 1393) گرفته باشند.

برای اطلاعات بیشتر، این بتا مختص به بخش چند نفره بوده و بازیکنان در آن به دو نقشه با نام های Heatwave و Infernal دسترسی دارند تا به وسیله دو مد Team Deathmatch و Warpath با یکدیگر مبارزه کنند.

عنوان دووم در تاریخ 13 می (24 اردیبهشت) برای پی سی و کنسول های نسل هشتم عرضه خواهد شد. تمامی نسخه ها نیز از رزولوشن 1080P و فریم ریت 60 پشتیبانی می کنند.

همچنین، می توانید جدیدترین تریلر بخش چند نفره را در ادامه ببینید. در این تریلر، خشونت و سرعت بالای بازی به خوبی ادعای بتسدا مبنی بر بازگشت به ریشه ها را اثبات می کند.

قسمت اول سری دووم با انتشار در سال 1993 توانست علاوه بر فروش بسیار بالای خود، تحولی در سبک شوتر اول شخص ایجاد کند. قسمت دوم بازی نیز بلافاصله یک سال پس از دووم 1 عرضه شد که دوباره با استقبال فراوان مواجه گشت.

اما با وجود تمامی این موفقیت ها، استودیو سازنده تصمیم گرفت برای ساخت قسمت سوم، به سری دووم استراحتی 10 ساله دهد تا طرفداران سرانجام در سال 2004 بتوانند آن را تجربه نمایند.

دووم 3 عنوان موفقی بود و جوایز گوناگون را نیز به دست آورد اما دور شدن از ریشه ها، نبود آن گیم پلی سرعتی قسمت های قبل و محیط های بسته بازی باعث شد تا طرفداران آزرده خاطر گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی