ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی به برتری فنی آکیلس ریفت در برابر هدست واقعیت مجازی پلی استیشن اعتراف می کند

سال 2016 قرار است سالی رویایی برای دوست داران تکنولوژی واقعیت مجازی باشد و دیگر تا عرضه سه هدست پلی استیشن، اچ تی سی وایو و آکیلس ریفت زمان زیادی باقی نمانده. نائب رییس سرگرمی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

سال 2016 قرار است سالی رویایی برای دوست داران تکنولوژی واقعیت مجازی باشد و دیگر تا عرضه سه هدست پلی استیشن، اچ تی سی وایو و آکیلس ریفت زمان زیادی باقی نمانده. نائب رییس سرگرمی های کامپیوتری سونی، ماسایوسو ایتو، به تازگی درباره واقعیت مجازی و هدست های در دست ساخت برای آن صحبت کرده و اعتراف کرده که از منظر فنی، هدست ریفت دو کمپانی فیسبوک و آکیلس، در سطح بسیار بالاتری نسبت به هدست پلی استیشن قرار دارد.

با این حال ایتو عقیده دارد که برخلاف دو هدست ریفت و وایو، که برای استفاده از آن ها نیازمند یک پی سی گران قیمت و 1000 دلاری هستید، هدست پلی استیشن با تمام 36 میلیون کنسول پلی استیشن 4 که تا به امروز به فروش رسیده اند، سازگاری خواهد داشت. بنابراین هدست پلی استیشن، بازار عظیم تری را هدف قرار داده است.

اگر ما در حال صحبت درباره هدست هایی با کیفیت و قدرت بسیار بالا باشیم، بله، من می پذیریم که آکیلس ممکن است از هدست پلی استیشن بهتر باشد. با این حال، برای استفاده از آن نیازمند یک پی سی بسیار گران قیمت و بسیار قدرتمند هستید. بزرگترین مزیت سونی اینست که هدست ما با تمام پلی استیشن 4 ها سازگاری دارد. این هدست بیشتر برای استفاده روزانه ساخته شده و بسیار مقرون به صرفه است. این هدست برای کسی ساخته نشده که به یک پی سی قدرتمند دسترسی دارد. برای بازار عظیم تری ساخته شده.

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن، کماکان تاریخ انتشار و قیمت دقیقی ندارد اما پیشتر اعلام شده که در نیمه نخست سال جاری میلادی، در دسترس قرار خواهد گرفت. سونی قرار است هفته آینده، همایشی در کنفرانس بازیسازان برگزار کند و به صحبت درباره هدست خود بپردازد. امید است که در این همایش، بالاخره اطلاعات بیشتری از قیمت و تاریخ عرضه PlayStation VR منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • babak.m
    babak.m | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

    کاملا حرف همه ی این دوستان درسته کسایی که میخوان خودی نشون بدن این تیترها رو میزنن دیجیاتو من الان 8 ماه تحریمت کرده بودم چون نقد و برسی و تیتر و حرف ها تون کاملا بوی کینه حسادت و بد بودن رو میدن شما اومدین تا عدالت باشه نه یکطرفه سوت بزنید متاسفم برای همچین آدمایی که بویی از انسانیت نبردن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی