ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان Tom Clancy’s The Division رکورد فروش روز اول بازی های یوبی سافت را شکست

همان طور که می دانید دو روز پیش عنوان مورد انتظار Tom Clancy's The Division سرانجام برای کنسول های نسل هشتم و پی سی عرضه شد. با وجود عدم انتشار بررسی های بازی تاکنون، به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

همان طور که می دانید دو روز پیش عنوان مورد انتظار Tom Clancy's The Division سرانجام برای کنسول های نسل هشتم و پی سی عرضه شد. با وجود عدم انتشار بررسی های بازی تاکنون، به نظر می رسد طرفداران نتوانستند برای خرید جدیدترین ساخته یوبی سافت منتظر نقدها بمانند.

بر اساس گفته این شرکت، عنوان دیویژن توانست با عملکرد بسیار خوب خود، لقب بیشترین فروش روز اول عناوین یوبی سافت را در طول سال 30 اخیر از آن خود کند. بزرگی این عدد را زمانی می توانیم بهتر درک کنیم که بدانیم شرکت مورد بحث دارای فرنچایزهای میلیون دلاری مانند اساسینز کرید و فارکرای است. Yves Guillemot، مدیر عامل یوبی سافت، در این رابطه گفت:

انتشار دیویژن یک دستاورد باور نکردنی برای شرکت بود که نشان داد ما ظرفیت زیادی برای خلق تجربه های سرگرم کننده و تبدیل آنان به آثار پرفروش را داریم.

گیمو در ادامه افزود که آنان این روز را همیشه در تقویم خود به یاد خواهند داشت. زیرا به اعتقاد او زمانی است که میلیون ها بازیکن مشغول دیویژن بوده و از آن لذت می برند.

البته با وجود اظهارات وی پیرامون بازی، مشکلات گوناگونی مانند عدم دسترسی به سرور یا باگ های گرافیکی از سوی بازیکنان گزارش شده که امیدواریم در آینده با پچ و آپدیت های مختلف بر طرف گردد.

همان گونه که در ابتدای خبر اشاره کردیم، تاکنون نقدهای زیادی از بازی انتشار نیافته. علت این است که یوبی سافت تصمیم گرفت تا نسخه ای از دیویژن را پس از عرضه در اختیار منتقدان قرار دهد تا آنان با وجود بازیکنان بیشتر، بهتر بتوانند پویایی محیط را درک کرده و بازی را نقد نمایند.

طبیعی هم هست بازی های آنلاینی مانند دیویژن که محیط و شخصیت ها در آن نقش مهمی را ایفا می کنند، پس از عرضه نقد شوند. با این وجود تاکنون تنها یک بررسی معتبر از بازی به دست رسیده که آن نیز مربوط به وبسایت Cheat Code Central با امتیاز 92 است. با انتشار نقد های بیشتر، همانند گذشته به آنان خواهیم پرداخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    خداییش خیلی بازیه جذابیه... حتما میگیرمش. با اینکه آنلاینه و اینترنتو میخوره ولی ارزششو داره

    • محمد
      محمد | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

      اه لعنت به هرچی بازیه انلاین

مطالب پیشنهادی