ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاسخ خشمگینانه اپل به بیانیه اخیر وزارت دادگستری ایالات متحده در قبال پرونده سن برناردینو

همان طور که انتظار می رفت، وزارت دادگستری ایالات متحده، بیانیه اخیر خود در رابطه با پرونده حادثه سن برناردینو را منتشر کرد و در آن، به برخی از ادعاها و دلایل ارائه شده از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

همان طور که انتظار می رفت، وزارت دادگستری ایالات متحده، بیانیه اخیر خود در رابطه با پرونده حادثه سن برناردینو را منتشر کرد و در آن، به برخی از ادعاها و دلایل ارائه شده از سوی ساکنین کوپرتینو در جهت عدم همکاری با دادگاه و رای صادر شده از سوی آن پاسخ داد. تنها یک ساعت بعد از انتشار این بیانیه، بروس سوئل، مشاور ارشد اپل در طی کنفرانسی خبری، پاسخی خشمگینانه به وزارت دادگستری ایالات متحده داد.

سوئل بیانیه وزارت دادگستری را «تلاشی ساده انگارانه» خواند و معتقد است که دولت، سعی دارد اپل را متهم اصلی ماجرا جلوه دهد. سوئل در کنفرانس خبری با خبرنگاران گفت که در طول 30 سال فعالیتش در این حوزه، تا به امروز مشابه چنین پرونده ای را ندیده و ظاهرا دولت در تلاش است تا آبروی اپل را خدشه دار کند.

اگرچه سخنان سوئل به عنوان بیانیه و پاسخ رسمی و قانونی اپل در نظر گرفته نمی شود، اما به نظر می رسد که جدال میان دو طرف، به بیشترین حد خود رسیده و احتمالا همین روند در روزهای آتی نیز ادامه خواهد شد. این در حالیست که یکی از سخنگویان اپل، اوایل ماه جاری میلادی و بعد از شهادت سوئل و جیمز کومی، رییس پلیس فدرال آمریکا در دادگاه، از کاهش یافتن مجادلات میان دو طرفین ابراز خشنودی کرده بود.

البته باید اشاره کرد که بیانیه وزارت دادگستری نیز در پاسخ خشمگینانه اپل بی تاثیر نبوده است. در واقع وزارت دادگستری، در بخشی از بیانیه خود آورده که اپل، با لفاظی و سخنان بی محتوا سعی دارد در روند پرونده سن برناردینو اخلال ایجاد کند. در هر صورت، اپل و پلیس فدرال آمریکا قرار است یکبار دیگر در تاریخ 22 مارس (3 فروردین) در دادگاه فدرال ریورساید در کالیفرنیا، با یک دیگر ملاقات کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • بهزاد
    بهزاد | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

    اینا همش بازار گرمیه
    پشت پرده یه چیزای یگه هس که هیشکی خبر نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی