ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ تقابل دوباره گیاهان و زامبی ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Plants vs. Zombies Heroes

Plants vs. Zombies Heroes

بازار بازی های کارتی این روزها بسیار داغ است. همانند سوپر سل که با ساخت کلش رویال سعی کرد شانس خود را در این سبک امتحان کند، استودیو محبوب پاپ کپ نیز با انتشار Plants vs. Zombies Heroes در ساعاتی پیش رسما وارد گود رقابت با عناوین کارتی شد. در این بازی که سازنده المان های سبک استراتژیک را نیز برای جذابیت بیشتر اثر خود چاشنی کار کرده، وارد یک زمین رقابتی گشته و در آن باید با انتخاب کارت های مورد نظر خود با زامبی های آشنا سری مبارزه کنید.

البته نکته قابل توجه بازی اینجاست که می توانید در نقش زامبی های داستان نیز به رقابت با دیگران به پردازید. برخلاف کلش رویال، بازی دارای بخش تک نفره آفلاین نیز است.

Plants vs. Zombies Heroes

Plants vs. Zombies Heroes

سازنده: PopCap قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 97.9 / 36 مگابایت زبان:

Pop The Circle

Pop The Circle!

اگر مقالات بازی های موبایل را دنبال کرده باشید، می دانید که همیشه گفته ایم برای موفقیت یک اثر ویدیویی نیازی به بلندپروازی سازنده نیست بلکه می توان با پیاده سازی یک ایده بسیار ساده و خلاقانه نیز به این مهم دست یافت. مقدمه یاد شده را گفتیم چون Pop The Circle! مصداق بارز این موضوع است. در عنوان مورد بحث، دایره هایی توخالی با محیط پر رنگ وجود دارند که بازیکن باید هنگام رسیدن خط دایره ای شکل به آنان روی صفحه لمسی کلیک کند.

اگر از توضیحات گیم پلی بازی گیج شدید، با دقت در تصویر بالا به خوبی متوجه منظور خواهید گشت. البته در کنار گیم پلی ساده و اعتیاد آور، نباید از سبک گرافیکی جذاب بازی نیز غافل شویم. همچنین می توانید در بخش چند نفره به رقابت با دوستان پرداخته و امتیازات خود را به رخ آنان بکشید.

Pop The Circle!

Pop The Circle!

سازنده: BoomBit قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 78.1 مگابایت زبان:

Monster Mountain

monster-mountain

شاید ما نتوانیم جهان را تغییر دهیم ولی حداقل می توانیم شروعی برای تغیرش باشیم.

جمله بالا را با کمی تغییر در شروع کات سین [میان پرده] ابتدایی Monster Mountain خواهید دید. داستان بازی به سال ها قبل باز می گردد؛ زمانی که کوهی شروع به شکل گیری گرفته و پس از سال ها رشد، مانع طلوع خورشید می شود. به واسطه این اتفاق دنیا مملو از هرج و مرج شده و در دل تاریکی انسان ها تبدیل به هیولا می گردند. اکنون، همان گونه حدس می زنید، نقش گروهی را دارید که باید دنیا را نجات دهد.

بسیار خوب، این از داستان. در توضیح گیم پلی، باید بگوییم سیستم مبارزات این عنوان نقش آفرینی به صورت نوبتی بوده و در هر قسمت می توانید با ارائه دستوراتی به تیم خود دشمنان را شکست دهید. قابلیت ارتقا نیز همانند دیگر آثار سبک مورد بحث وجود دارد.

Monster Mountain

Monster Mountain

سازنده: Funky Panda قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 63.5 / 30 مگابایت زبان:

Smashy Brick

Smashy Brick-2

دیگر عادت کرده ایم که ببینیم برخی بازی ها با پیروی از المان های عناوین قدیمی احساسات نوستالژیکمان را قلقلک دهند. Bulldozer Games نیز در جدیدترین ساخته خود سعی نموده این رویه را پیش گرفته و تجربه ای لذت بخش برای بازیکن به ارمغان بیاورد. اما مقصود از جمله اول برای Smashy Brick چی بود؟ اگر به یاد داشته باشید، قبل از حضور اسمارت فون ها عنوان محبوبی وجود داشت که در آن بازیکن باید یک جسم مستطیل شکل را به گونه ای حرکت می داد تا توپ درون بازی به آن برخورد کرده و در بازگشت موانع را از بین ببرد.

هسته اصلی گیم پلی Smashy Brick نیز به همین صورت است. در بازی باید به وسیله 12 شخصیت های موجود و قدرت های جالب آن، 90 مرحله را پشت سر بگذارید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازی توسط یک گروه کوچک از دانشجویان دانشگاه واشنگتن ساخته شده.

Smashy Brick

Smashy Brick

سازنده: Bulldozer Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 48.3 / 31 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی