ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اضافه شدن قابلیت «نمایشگر همیشه روشن» به موبایل Z3 سامسونگ از طریق اپلیکیشن شخص ثالث

«نمایشگر همیشه روشن» مشخصه بسیار جالبی است که در اسمارت فون های جدیدی همانند گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ و جی 5 ال جی، به دست کاربران می رسد. در همین رابطه، ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۲۰

«نمایشگر همیشه روشن» مشخصه بسیار جالبی است که در اسمارت فون های جدیدی همانند گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ و جی 5 ال جی، به دست کاربران می رسد. در همین رابطه، یک توسعه دهنده اپلیکیشن های شخص ثالث به نام «آمیت کوشواها» تصمیم گرفته تا این ویژگی را در قالب یک اپلیکیشن به همین نام یعنی «نمایشگر همیشه روشن»، به موبایل Z3 سامسونگ اضافه کند؛ تلفن هوشمندی که از پلتفرم خانگی سامسونگ، به نام تایزن بهره می برد.

همانطور که از نامش مشخص است، اپلیکیشن «Always On Display» قرار است صفحه نمایش اسمارت فون Z3 را همیشه روشن نگه دارد. این ویژگی در وقت کاربر صرفه جوئی نموده و دیگر نیازی نیست برای دیدن زمان یا تاریخ، موبایل را روشن نماید.

لازم به یادآوری است که این اپلیکیشن در حال حاضر فقط برای تلفن هوشمند یاد شده عرضه گشته زیرا پنل این دستگاه از نوع AMOLED است و مدل های دیگر همانند Z1 سامسونگ، با نمایشگر ال سی دی همراه هستند.

توسط این اپلیکیشن، کاربر قادر خواهد بود رنگ ساعت آنالوگ را تغییر دهد و احتمالا در نسخه های بعدی، تقویم و ساعت دیجیتال نیز به آن اضافه خواهد شد. این قابلیت فقط زمانی که تلفن هوشمند را از جیب خارج می نمائید فعال می شود و از این رو در عمر باتری دستگاه صرفه جویی خواهد شد.

Application-Always-On-Display-Samsung-Z3-Tizen-1-w600

Application-Always-On-Display-Samsung-Z3-Tizen-2 (1)-w600

Application-Always-On-Display-Samsung-Z3-Tizen-2-w600

Application-Always-On-Display-Samsung-Z3-Tizen-3-w600

Application-Always-On-Display-Samsung-Z3-Tizen-4-w600

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arsham
    arsham | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    تست باتری اس7 هم مشخص شد:80 ساعت و49 ساعت در حالت always on تفاوت فاحشی با اس6 نداشته انتظار داشتم حداقل از نوت5 بیشتر باشه

مطالب پیشنهادی