ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جهش یافته ها در گود مبارزه؛ معرفی بازی Mutant Fighting Cup 2

طرفداران عناوین مبارزه ای این هفته شانس تجربه یک بازی خوش ساخت و هیجان انگیز در این سبک را دارند. Mutant Fighting Cup 2 یک بازی مبارزه ای نوبتی است با المان های نقش آفرینی که گیم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

طرفداران عناوین مبارزه ای این هفته شانس تجربه یک بازی خوش ساخت و هیجان انگیز در این سبک را دارند. Mutant Fighting Cup 2 یک بازی مبارزه ای نوبتی است با المان های نقش آفرینی که گیم پلی منحصر به فرد و آزادی عمل بی نظیرش توانسته تا کنون دل هزاران گیمر را بدست بیاورد.

اگر با اصول بازی های مبارزه ای نوبتی آشنا باشید، می دانید که بر خلاف عناوین ریل تایمی مثل مورتال کامبت یا تکن در این گونه بازی ها شرط پیروزی دکمه زنی بهتر نیست، بلکه استراتژی، تفکر و پیش بینی است که پیروز میدان را مشخص می کند.

air.com.aceviral.mutantfightingcup2-screen-2

مثل بازی های کارتی که باید نهایت تمرکزتان را بر چینش کارت ها بگذارید، در Mutant Fighting Cup 2 هم باید قدرت های کاراکترتان را به نحوی ترکیب کنید که بر قدرت های حریف چیره شود، و ضمنا به این موضوع توجه داشته باشید که کنترل کامل مبارز در دست شما نیست.

خوشبختانه در این بازی مشکلی بابت ترکیب قدرت ها ندارید. به گفته توسعه دهنده با آیتم های قدرتی (که در بازی ژن نام گذاری شده اند)، می توان بیش از یک میلیون قدرت ویژه برای کاراکترها خلق کرد که بسته به چینش می توانند برگ برنده تان در گود مبارزه محسوب شوند.

air.com.aceviral.mutantfightingcup2-screen-4

کاراکترهای Mutant Fighting Cup 2 هیولاهای جهش یافته و بی عقلی هستند، و این شمایید که باید با استراتژی و دستورات درست طوری کنترلشان کنید که به دشمن ضربه های کاری بزنید. در نهایت پیروز مبارزه کسی است که از نوبت های ضربه زنی اش بهترین استفاده ممکن را برده باشد.

Mutant Fighting Cup 2 به غیر از مبارزات آفلاین، یک حالت PvP آنلاین جذاب هم دارد که می توانید در آن با هیولاهای جهش یافته ای که خودتان خلق می کنید به مصاف دیگر رقبا رفته و در جدول رده بندی جهانی بازی اسم و رسمی برای خود به هم بزنید.

این بازی جذاب را می توانید هم اکنون و به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

Mutant Fighting Cup 2

Mutant Fighting Cup 2

سازنده: AceViral.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 61.8 / 43.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی