ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چت صوتی همزمان با ۱۹۹ نفر در لاین
موبایل

حالا می توانید همزمان با ۱۹۹ نفر از دوستان خود در لاین تماس بگیرید

سرویس پیام رسان لاین این روزها در کنار تلگرام و واتس اپ از جمله محبوب ترین ابزارهای های ارتباطی بر بستر اینترنت در سرتاسر دنیا به حساب می آید. این کمپانی در طی یک سال گذشته برای باقی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

سرویس پیام رسان لاین این روزها در کنار تلگرام و واتس اپ از جمله محبوب ترین ابزارهای های ارتباطی بر بستر اینترنت در سرتاسر دنیا به حساب می آید. این کمپانی در طی یک سال گذشته برای باقی ماندن در کورس رقابت تلاش زیادی کرده تا همواره ویژگی های جدید و جذابی را به لیست خدمات خود بیافزاید.

در جدیدترین اقدام، این پیام رسان از ویژگی منحصر به فردی پرده برداشته که می تواند در جذب مخاطب بیشتر بسیار موثر واقع شود. تنها کافیست تا اپلیکیشن لاین را به جدیدترین نسخه آن ارتقا دهید تا از این پس بتوانید یک چت صوتی گروهی با حضور حدود ۲۰۰ نفر از دوستانتان برگزار کنید.

برای مقایسه بد نیست بدانید که اسکایپ از چت همزمان تنها ۲۵ نفر پشتیبانی می کند. این ویژگی جدید فعلاً برای نسخه iOS در دسترس است و صاحبان گجت های اندرویدی و کاربران ویندوز و مک می بایست کمی بیشتر منتظر بمانند.

قابلیت چت صوتی همزمان با ۱۹۹ نفر کاملاً رایگان است و می توان آن را چه از درون گروه ها و چه از چت های متنی چندنفره آغاز کرد.

به شکل جالبی این ویژگی جدید ابتدا به صورت نسخه بتا در کشورهای غیر آسیایی در دسترس قرار گرفت و سپس در کشورهای پر مخاطب تری چون ژاپن، تایلند و اندونزی عرضه شد. باید دید در عمل تا چه حد از این قابلیت جدید استقبال می شود و یک گفتگوی ۲۰۰ نفره صوتی چطور از آب در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سجاد
    سجاد | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    اقا من و دوستام اومدیم لاین رو تست بزنیم یه گروه تشکیل دادیم و بعدش تماس صوتی گروهی برقرار کردیم صدا مثل بیسیم پلیس رد و بدل میشد . کلا همگی کوچ کردیم توی اسکایپ و اونجا گروه تشکیل دادیم و تماس صوتی گروهی برقرار کردیم . اونجا بود ک دهن هامون وا موند از تعجب و کیفیت صدای اسکایپ . اصلا هم صدا قطع و وصل نمیشد مثل لاین .
    پیشنهاد میکنم اسکایپ رو محک بزنید

  • pars
    pars | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    کاش اماری بود میگفتن چه برنامه های اجتماعی و ارتباطی تو ایران محبوبه و سهمشون چقدره . فقط این رو میدونم که احتمالا تو آمارش تلگرام اوله ولی بقیه کجای کارن ؟ وایبر هم که وقتی فیلتر شد اکثرا delete account کردند و خلوت شده .

  • امیر
    امیر | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    بهترین خوبی لاین و ای مسیج هم اینه که توش گروه های هردم بیل و ادمای بی خود و کم شخصییت نیست
    و لازم نبست هر روز هزاران کامنت الکی و تکراری و بی خود رو بخونی

  • امیر
    امیر | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    و توی این دو سالی که از لاین استفاده میکنم قبض موبایلم از دوره ای 200تومن شده 30 تومن
    کیفیت صداش هم از خوده تلفن خیلی عالی تره
    دم شرکت لاین گرم

  • امیر
    امیر | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    من فقط از ای مسیج و لاین استفاده میکنم
    خلوت و سریع و با باللترین کیفیت مکالمه صوتی
    اصلا ام مثله اون تلگرام و بقیه جوات نیست و اد م حسابی ها توی دوتاش هستند

مطالب پیشنهادی