ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لانچ تریلر بازی Quantum Break منتشر شد [تماشا کنید]

بازی مورد انتظار Quantum Break قرار است ماه آینده برای دو پلتفرم اکس باکس وان و ویندوز 10 عرضه شود و مایکروسافت از همین حالا، لانچ تریلر سینماتیک بازی را منتشر کرده است. استودیوی رمدی، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۵۰

بازی مورد انتظار Quantum Break قرار است ماه آینده برای دو پلتفرم اکس باکس وان و ویندوز 10 عرضه شود و مایکروسافت از همین حالا، لانچ تریلر سینماتیک بازی را منتشر کرده است.

استودیوی رمدی، سازنده عناوین جذابی چون Max Payne و Alan Wake، ساخت Quantum Break را برعهده داشته است و بازی از سبک سوم شخص اکشن با مکانیک های کنترل زمان پیروی می کند. رمدی اعلام کرده که در کنار بازی، سریالی لایو اکشن نیز برای بازی تدارک دیده شده که بسته به انتخاب های گیمر در گیم پلی بازی، داستان های مختلفی را روایت می کند.

Quantum Break روایت شخصیتی به نام جک جویس، با بازی شاون اشمور است که طی اشتباهات به وجود آمده در روند آزمایش سفر در زمان دانشگاه North-Eastern ایالات متحده، قابلیت کنترل زمان را به دست می آورد. طی این واقعه، تمام شخصیت های حاضر در محیط، قابلیت های متعددی می یابند که در پیشبرد داستان اهمیت زیادی دارد.

بازی Quantum Break در ابتدا قرار بود به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی اکس ابکس وان عرضه شود اما ماه گذشته مایکروسافت اعلام کرد که پی سی گیمرها نیز به صورت همزمان، قادر به تجربه بازی روی پلتفرم ویندوز 10 خواهند بود. Quantum Break در تاریخ 5 آپریل (برابر با 15 فروردین) در دسترس قرار خواهد گرفت. تریلر سینماتیک کوتاه اما جذاب بازی نیز با بخش هایی از آهنگ گروه Nirvana در پایین قابل مشاهده است:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی