ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی کانال های برگزیده تلگرام؛ قسمت اول: برترین کانال های خبری

مهر ماه سال گذشته بود که معرفی کانال به عنوان یک ابزار پیام رسانی جدید، انقلابی در نحوه تعامل مردم با اپلیکیشن تلگرام به پا کرد. اگر به خاطر داشته باشید، پیش از وجود کانال ها گروه های محدود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

مهر ماه سال گذشته بود که معرفی کانال به عنوان یک ابزار پیام رسانی جدید، انقلابی در نحوه تعامل مردم با اپلیکیشن تلگرام به پا کرد. اگر به خاطر داشته باشید، پیش از وجود کانال ها گروه های محدود 200 نفره کانون اشتراک گذاری خبرهای جدید بودند؛ ویدئوها و تصاویر جنجالی در آن ها رد و بدل می شد و عمده فعالیت کاربران این اپ پیام رسان در این محافل کوچک و محدود انجام می گرفت.

اما ظهور کانال در این پیام رسان شرایط را تغییر داد؛ ابزاری که با آن هر فردی می توانست محتوای متنی یا مالتی مدیای خود را به گوش میلیون ها نفر برساند. با وجود این مزایا، موفقیت ابزار کانال و استقبال مردم از آن چیز چندان دور از انتظاری نبود.

فقط چند ساعت از معرفی این ابزار در پلتفرم تلگرام گذشته بود که کاربران عادی، رسانه ها، فروشگاه های اینترنتی، سلبریتی ها و دیگر کسانی که حرفی یا محتوایی برای ارائه کردن داشتند، با سرعتی سرسام آور شروع به احداث کانال های اختصاصی خود کردند و طی یک بازه زمانی کوتاه کانال به کانون توجهات و مهم ترین قابلیت تلگرام بدل شد.

حالا که شش ماه از آغاز به کار این ابزار پیام رسانی در پلتفرم تلگرام گذشته، کانال ها آچار فرانسه دنیای مجازی شده اند. با عضویت در آنها می توانید اخبار داغ و دست اول روز را دنبال کنید، در جریان جدیدترین سوژه های اینترنت قرار بگیرید، مطالب آموزشی بخوانید، از محصولات جدید فروشگاه های اینترنتی مطلع شده و حتی برای خنده و سرگرمی به آرشیو فوق العاده عظیمی از جوک و تصاویر خنده دار دسترسی داشته باشید.

از زمان آغاز به کار کانال ها، مواردی بوده اند که با مدیریت خوب و بروزرسانی مستمر توانسته اند میان مردم اسم و رسمی به هم زده و شهرتی برای خود دست و پا کنند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در مطالبی سریالی، نمونه های برگزیده از دیدگاه خودمان و آنهایی که شما می پسندید را برای کاربران ایرانی گردآوری کنیم و به معرفی برترین آنها در حوزه های مختلف بپردازیم.

بدیهی است که به خاطر تعداد زیاد این کانال ها ممکن است نمونه های خوب و پرطرفداری باشند که از چشم ما در این مطالب پنهان بمانند. از این رو از شما کاربران همیشه همراه دیجیاتو دعوت می کنیم تا کانال های محبوبتان را از طریق بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

اولین قسمت از سری مطالب «کانال های برگزیده تلگرام» را با معرفی برترین کانال های خبرگزاری های فارسی زبان آغاز خواهیم کرد، کانال هایی که اخبار داغ و دست اول روز را به گوش شما می رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان

YJC 11
کانال رسمی این خبرگزاری باسابقه قریب به 500 هزار نفر عضو دارد و در حال حاضر یکی از پرمخاطب ترین کانال های خبری تلگرام محسوب می شود. به غیر از یدک کشیدن نام بزرگ «باشگاه خبرنگاران جوان»، سرعت خبررسانی و بروزرسانی های مکرر عامل موفقیت و استقبال کاربران از این کانال بوده.

لینک عضویت: https://telegram.me/yjcnewschannel

خبر آنلاین

Khabar Online 1
عضویت صد هزار کاربر در کانال خبر آنلاین نشان از محبوبیت بسیار بالای این خبرگزاری در میان فارسی زبانان دارد. کانال خبر آنلاین تیتر جدیدترین اخبار از تمام حوزه ها را پوشش می دهد، اما برای مطالعه خبر کامل می بایست به لینک های زیر هر پست و پایگاه اینترنتی آن مراجعه کنید.

لینک عضویت: https://telegram.me/khabaronline_ir

ایسنا

Isna 1
کانال رسمی خبرگزاری دانشجویان ایرانی، هفتاد هزار نفر عضو دارد و مثل وبسایتش در سرعت خبررسانی مثال زدنی است. عکس های جالب و اختصاصی ایسنا جز نقاط قوت کانالش محسوب می شوند که در کمتر کانال مشابهی شاهدش هستید.

لینک عضویت: https://telegram.me/isna94

نسیم آنلاین

Nasim
اگر نسیم آنلاین خبرگزاری محبوب و مورد اعتماد شماست، با عضویت در کانال تلگرامش می توانید از بازدید مکرر وبسایت آن با مرورگر بی نیاز شوید. این کانال 18 هزار نفره نیز بیشتر از متن به گزارش تصویری اخبار توجه می کند و هر روز به مخاطبانش اضافه می گردد.

لینک عضویت: https://telegram.me/NasimOnline

انتخاب

Entekhab
کانال خبرگزاری انتخاب مناسب کسانی است که می خواهند بدون خارج شدن از محیط تلگرام، جزئیات نسبتا کاملی از خبرهای داغ روز را بدانند. انتخاب با حوصله بیشتری از سایر خبرگزاری ها اخبار را شرح می دهد و شاید همین عامل استقبال بیش از 70 هزار نفر از آن بوده.

لینک عضویت: https://telegram.me/entekhab_ir

همشهری آنلاین

Hamshahri 1
کانال همشهری آنلاین شاید همانند مجلات و روزنامه های فیزیکی اش پرطرفدار نباشد، اما مطالب ویژه ای که هر هفته در مورد سوژه های داغ ارائه می کند مطمئنا ارزش دنبال کردن را دارند. این مطالب را می توانید با هشتگ #ویژه در کانال همشهری دنبال کنید.

لینک عضویت: https://telegram.me/Hamshahrionlinenews

رجا نیوز

Raja News 1
سرعت خبررسانی بسیار بالا و پوشش متنی نسبتا کامل را می توان از نقاط قوت کانال خبری رجا نیوز دانست؛ دو مزیت بزرگ که عامل جذب بیش از 60 هزار کاربر به کانال این خبرگزاری داخلی شده اند. تمرکز این کانال هم مانند کانال های مشابه روی پوشش اخبار سیاسی است.

لینک عضویت: https://telegram.me/rajanews_com

خبر فوری

Khabar Fouri 1
از تعداد کاربران کانال خبر فوری به راحتی می توان به عملکرد آن پی برد. کانال مورد بحث به غیر از پوشش اختصاصی، اخبار کانال ها و خبرگزاری های دیگر را هم بازتاب می دهد تا از هر اتفاق پوشش کاملی را در آن شاهد باشید. این کانال حدود 130 هزار نفر عضو دارد و هر روز بر این میزان افزوده می شود.

لینک عضویت: https://telegram.me/Khabar_Fouri

تحولات منطقه و جهان اسلام

Tahavolat 1
کشمکش های منطقه خاورمیانه، فعالیت های داعش، آخرین وضعیت سوریه و اخبار مرتبط با مدافعین حرم را می توانید در این کانال بخوانید. تحولات منطقه و جهان اسلام یک ربات هم دارد که می تواند اخبار را در گروه ها و سوپرگروه ها هم انعکاس دهد.

لینک عضویت: https://telegram.me/TahavolateMantaghe

اتاق خبر

Otaghe Khabar
اخبار سیاسی، اقتصادی، ورزشی و حوادث محور فعالیت های کانال اتاق خبر هستند. تعداد اعضای این کانال نسبت به رقبا چندان زیاد نیست، اما گهگاهی تصاویر بسیار جالبی در آن بارگذاری می شود تا برای عضویت در آن ترغیب شوید.

لینک عضویت: https://telegram.me/otagh_khabar

ورزش ۳

Varzesh 3
کانال ورزش ۳ با داشتن نزدیک به نیم میلیون عضو، موفق ترین کانال فارسی تلگرام در حوزه پوشش اخبار ورزشی است. سرعت بروزرسانی ورزش ۳ همانند وبسایتش بسیار بالاست، و هنگام برگزاری مسابقات مهم تمام اتفاقات را لحظه به لحظه با متن و عکس منعکس می کند.

لینک عضویت: https://telegram.me/varzesh3_channel

خبرگزاری فارس

کانال خبرگزاری فارس بیش از 140 هزار عضو دارد که آن را برای خبررسانی سریع و شرح رویدادها با جزئیات کافی برگزیده اند.
کانال خبرگزاری فارس بیش از 140 هزار عضو دارد که آن را برای خبررسانی سریع و شرح رویدادها با جزئیات کافی برگزیده اند.

لینک عضویت: https://telegram.me/farsna

آخرین خبر

قریب به سیصد هزار نفر از کانال آخرین خبر برای آگاهی از رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی استفاده می کنند. شکی نیست که اپلیکیشن اندرویدی آخرین خبر هم نقش بسزایی در جذب این همه مخاطب به آن داشته.
قریب به سیصد هزار نفر از کانال آخرین خبر برای آگاهی از رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی استفاده می کنند. شکی نیست که اپلیکیشن اندرویدی آخرین خبر هم نقش بسزایی در جذب این همه مخاطب به آن داشته.

لینک عضویت: https://telegram.me/akharinkhabar

بروزرسانی: دو کانال «خبر گزاری فارس» و «آخرین خبر» به پیشنهاد شما وارد فهرست شدند، منتظر پیشنهادات بعدی تان هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • matin
    matin | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    slm oo arze khaste nabashid
    darinja ja dare k channel ISNA ham moarefi konid

  • رستم دستان
    رستم دستان | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    ممنون به خاطر معرفی
    از وقتی هرکی امده کانال زده تشخیص جعلی و اصلی خیلی سخت شده
    در مورد کانال های اقتصادی و سینمایی و مسکن و ماشین هم معرفی کنید
    پاینده و پیروز باشید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی