ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درز اطاعات R9 and R9 Plus
تکنولوژی

افشای مشخصات کامل سخت افزاری موبایل های اوپو R9 و R9 Plus

در حالی که چند روز بیشتر تا معرفی رسمی دو اسمارت فون پرچمدار جدید اوپو باقی مانده، جدول کامل مشخصات سخت افزاری آنها به بیرون درز کرده است. این اطلاعات توسط حساب لو دهنده مشهور، OnLeaks و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

در حالی که چند روز بیشتر تا معرفی رسمی دو اسمارت فون پرچمدار جدید اوپو باقی مانده، جدول کامل مشخصات سخت افزاری آنها به بیرون درز کرده است. این اطلاعات توسط حساب لو دهنده مشهور، OnLeaks و در قالب دو عکس منتشر شده، عکس هایی که به نظر می رسد مربوط به بروشورهای معرفی این دو محصول باشد.

gsmarena_001 gsmarena_002

این اطلاعات کم و بیش با آنچه پیش از این اعلام شده بود هماهنگی دارد. البته اطلاعات مربوط به میزان حافظه داخلی این اسمارت فون ها و چیپست اسنپدارگون ۶۵۲ نسخه R9 Plus تازه هستند.

بر اساس تصاویر فوق اوپو R9 مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ دی با فناوری AMOLED است و قدرت خود را از یک پردازنده هشت هسته ای می گیرد. این پردازنده را ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. باتری ۲۸۵۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین های ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۱۳ مگاپیکسلی در جلو از سایر مشخصات ذکر شده برای این اسمارت فون چینی هستند.

نسخه R9 Plus اما صاحب یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن فول اچ دی است و همانطور که در بالا گفتیم وظیفه پردازش اطلاعات خود را به عهده چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ خواهد گذاشت. نسخه Plus نیز ۴ گیگابایت رم دارد، اما فضای ذخیره سازی آن بیشتر و برابر با ۱۲۸ گیگابایت است. سنسور به کار رفته در دوربین های پشت و جلوی این تلفن هوشمند جدید ۱۶ مگاپیکسلی بوده و یک باتری ۴۱۲۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی لازم برای آن را بر عهده دارد.

شرکت چینی اوپو تبلیغات زیادی را در خصوص قابلیت شارژ سریع VOOC و سنسور اثر انگشت محصولات جدید خود انجام داده و امیدوار است با تکیه بر مشخصات قابل قبول و قیمت رقابتی (۳۸۵ دلار برای R9 و ۴۶۰ دلار برای R9 Plus) بتواند فروش خوبی را در بازار آسیا تجربه کند.

قرار است هردوی این محصولات در تاریخ ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) رسماً معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zia
    zia | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    هرچی فکر میکنم شیایومی mi5 هم قیمتش بصرفه تره هم قویتره

مطالب پیشنهادی