ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی نکسون مالکیت استودیوی مستقل Big Huge Games را بدست آورد

کمپانی Nexon که بازی های F2P آنلاین عرضه می کند امروز رسماً اعلام کرد که مالکیت Big Huge Games، توسعه دهنده DomiNations، را بدست آورده است. این استودیوی مستقل توسط برایان رینالدز و تیم ترین، ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۰

کمپانی Nexon که بازی های F2P آنلاین عرضه می کند امروز رسماً اعلام کرد که مالکیت Big Huge Games، توسعه دهنده DomiNations، را بدست آورده است. این استودیوی مستقل توسط برایان رینالدز و تیم ترین، طراحان دو بازی Civilization و Rise of Nations تاسیس شده بود.

نکسون، و به طور خاص شعبه ی کره ای آن، وارد یک قرارداد شده که طبق آن برای خرید تمام سهام Big Huge Games توافق کرده است. قیمت خرید این استودیو در اطلاعیه ی امروز اعلام نشده است. Nexon و Big Huge Games در زمینه انتشار Dominations در حال همکاری با یکدیگر هستند.

براساس اطلاعات بدست آمده از نکسون، این بازی موفقیت های حساسی را در سطح جهانی کسب کرده، به طوری که 19 میلیون دانلود به صورت جهانی (بیش از 17 میلیون دانلود در دسامبر) از آپریل 2015، که زمان عرضه ی بازی است، را تجربه کرده.

این دو شرکت همواره قصد دارند با همکاری یکدیگر عنوان دامینیشن را با اضافه کردن محتوای بیشتر و بازاریابی قویتر حمایت کنند.

ما همچنان هیجان زده هستیم از این که به نیروهای Big Huge Games ملحق شدیم. یکی از اهداف اصلی نکسون توانمندسازی استودیوهای بزرگ در سراسر جهان برای کسب موفقیت های بیشتر است.

مدیرعامل کمپانی نکسون، Owen Mahoney، در ادامه اضافه کرد که:

دامینیشنز موفقیت های بزرگی را در غرب و  آسیا بدست آورد و ما هیجان زده هستیم که با Big Huge Games برای ارائه ی بهترین گیم پلی به مخاطبان در سال جاری کار می کنیم.

همچنین مدیر عامل Big Huge Gmaes اعلام کرد:

ما در بازی دامینیشن ارتباطات زیادی با کمپانی نکسون داشتیم و حالا هیجان زده هستیم که بخشی از این خانواده به شمار می رویم. ما تصور نکسون را با همگان به اشرتاک می گذاریم. این تصور که بازی ها زمانی موفق ترین خواهند بود که پرشور باشند. طراحان با استعداد می توانند گیم پلی خلاقانه ای خلق کنند. ما مشتاقانه منتظر سال های بسیاری از همکاری با هم هستیم، که به واسطه ی آن به موفقیت جهانی دست پیدا کنیم. موفقیتی که موجب تغییر چشم انداز تلفن های همراه می شود.

همچنین کمپانی نکسون ناشر بازی جدید Cliff Bleszinski ،خالق Gears of War، یعنی بازی F2P و رایگان LawBreakers است. بریان رینالدز برای اولین بار از نو این استودیو را تاسیس کرد، زمانی که در سال 2012 استودیوی Big Huge Games در جریان ورشکستگی 38 استودیو بسته شده بود.

اجاره ی دوم این استودیو زمانی پرداخت شد که برایان و ترین در جریان مزایده 38 استودیوی ورشکسته توانستند امتیاز نام Bige Huge Games را بدست آوردند.در دسامبر 2015 بازی نامینیشن بزرگترین آپدیت خود را دریافت کرد که به واسطه ی آن چیزهای جدیدی برای بازی معرفی شد.

از جمله یک حالت چند نفره ی گسترده که در آن دو تیم متشکل از 50 گیمر در مقابل هم قرار می گرفتند.بازی دامینیشنز یک عنوان رایگان با قابلیت Microtransactions است که در آوریل 2015 برای اندروید و iOS منتشر شد. در این بازی می توانید تمدن خود را از عصر حجر تا عصر فضا رهبری کرده و توسعه دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shashbd
    shashbd | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    بازیشو کردم خیلی بازی خوبیه و از کلش خیلی سرتره واقعا حتما بازی کنید

مطالب پیشنهادی