ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Stylus 2 از LG، اولین موبایل مجهز به استاندارد رادیویی +DAB است

شرکت LG موبایل Stylus 2 را در فوریه - بهمن ماه معرفی کرد؛ موبایلی که اکنون شرکت کره ای خبر می دهد به استاندارد رادیویی +DAB (پخش رادیویی دیجیتال) مجهز شده است. +DAB استاندارد جدیدی نیست ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

شرکت LG موبایل Stylus 2 را در فوریه - بهمن ماه معرفی کرد؛ موبایلی که اکنون شرکت کره ای خبر می دهد به استاندارد رادیویی +DAB (پخش رادیویی دیجیتال) مجهز شده است.

+DAB استاندارد جدیدی نیست و اکنون در سراسر اروپا به کار می رود. این در حالیست که ایالات متحده به جای استفاده از این تکنولوژی به سراغ استاندارد HD Radio رفت. به همین دلیل شرکت کره ای نیز این موبایل را به ایالات متحده نمی برد و در عوض، بر فروش آن در اروپا و استرالیا تمرکز خواهد کرد.

موبایل مورد بحث به نمایشگری ۵.۷ اینچ و رزولوشن HD مجهز شده است در حالی که پردازنده ای ۴ هسته ای و ۱.۲ گیگاهرتزی در کنار رم ۱.۵ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، سایر مشخصات سخت افزاری اش را تشکیل می دهند.

لازم به اشاره است که باتری این محصول نیز به ۳۰۰۰ میلی آمپر می رسد. شرکت ال جی، Stylus 2 را در قالب یک رقیب برای سری نوت از سامسونگ ارائه می دهد. همانگونه که از نامش پیداست، این محصول به یک قلم هوشمند نیز مجهز شده و شرکت LG تلاش خود را کرده تا قابلیت های ویژه ای را برای استفاده از استایلوس در آن فراهم آورد.

در استاندارد +DAB، از فرمت فایل صوتی aacPlus استفاده می شود و همین امر موجب می گردد تا گیرنده بتواند سیگنال های رادیویی را با کیفیتی فوق العاده و فراتر از FM دریافت کند. در کنار کیفیت بالاتر، ایستگاه های رادیویی با این استاندارد قادر هستند سرویس های دیگری را نیز در اختیار مشترکان خود قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی