ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دروبین بدون آینده جدید Canon
تکنولوژی

شاید کانن امسال سه دوربین بدون آینه جدید معرفی کند

وقتی بحث دوربین های بدون آینه در میان باشد، از دیدگاه بسیاری کمپانی هایی مثل سونی، المپوس و فوجی حرف اول را در بازار می زنند. شرکت های سنتی عرصه تولید دوربین از جمله نیکون ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

وقتی بحث دوربین های بدون آینه در میان باشد، از دیدگاه بسیاری کمپانی هایی مثل سونی، المپوس و فوجی حرف اول را در بازار می زنند. شرکت های سنتی عرصه تولید دوربین از جمله نیکون و کانن هم محصولاتی در این رده دارند، اما هیچ کدام تا به امروز نتوانسته اند هماورد مناسبی برای تولیدات سونی معرفی کنند.

حال شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر آنکه کانن قصد دارد دست کم یک دوربین بدون آینه جدید را در سال جاری به بازار عرضه کند. البته Canon Rumors معتقد است که هیچ بعید نیست کانن به جای یک مدل، سه مدل مختلف را در این رده معرفی نماید.

هنوز هیچ اطلاعات قابل اعتنایی در خصوص ویژگی های فنی این دوربین های بدون آینه جدید در دست نیست، اما گفته می شود حداقل یکی از آنها از قابلیت فیلمبرداری با فرمت 4K برخوردار خواهد بود.

حال اگر شما به دنبال دوربینی با ابعاد کامپکت، قابلیت نصب لنزهای مختلف و پشتیبانی از فرمت 4K هستید، به نظر می رسد این محصول جدید کانن گزینه ایده آل شما باشد.

همانطور که در بالا گفتیم کانن تا به امروز نتوانسته در زمینه دوربین های بدون آینه رقیبی شایسته برای محصولات درجه اول سونی ارائه نماید. در هر حال هنوز برای قضاوت زود است. باید دید تلاش امسال کمپانی کانن در این زمینه می تواند نتیجه ای متفاوت از سال های قبل رقم بزند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی