ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش ظرفیت شبکه همراه اول در تعطیلات نوروزی و نقاط پر تردد

همراه اول برای رفاه حال مشترکین خود در تعطیلات نوروز، اقدامات ویژه ای در نظر گرفته است. روابط عمومی همراه اول در راستای افزایش ظرفیت شبکه، بیانیه خبری خود را برای دفتر دیجیاتو ارسال نموده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۵۵

همراه اول برای رفاه حال مشترکین خود در تعطیلات نوروز، اقدامات ویژه ای در نظر گرفته است. روابط عمومی همراه اول در راستای افزایش ظرفیت شبکه، بیانیه خبری خود را برای دفتر دیجیاتو ارسال نموده که در ادامه می توانید آن را مطالعه فرمایید. 

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در تعطیلات نوروز و برای رفاه حال مشترکین، در نقاط پر تردد و شهرهای مسافرخیز، برنامه ریزی خاصی داشته و اقدامات ویژه ای جهت تامین پوشش و کیفیت مطلوب ارتباطات در نظر گرفته است.

در این برنامه که از ۱۴ اسفند ماه ۹۴ آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ماه ۹۵ ادامه دارد، بیش از ۵۰۰ نفر از نیروهای متخصص با آمادگی کامل در مراکز استان ها و جاده های پرتردد، به صورت شبانه روزی، فعالیت می کنند.

در این برنامه ویژه، در نقاط پر بازدید و مناطق توریستی، سیاحتی، زیارتی و تفریحی استان های شمالی کشور، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، هرمزگان، جاده ها و مسیرهای پرتردد و حتی روستاهای توریستی، علاوه بر راه اندازی سایت های جدید، تعدادی سایت سیار نیز به شبکه افزوده شده است.

بنابراین گزارش، در شهرهایی مانند مشهد، شبکه به طور کامل بازسازی شده و ظرفیت آن افزایش یافته است. در استان فارس هم در شهر شیراز، در اطراف حرم شاهچراغ، تخت جمشید، حافظیه، سعدیه ظرفیت شبکه افزایش پیدا کرده است.

علاوه بر افزایش ظرفیت شبکه، جهت رفاه حال مشترکین در تعطیلات نوروز، مراکز مشترکین در سراسر کشور به صورت شیفت، آماده پاسخگویی به مشترکین همراه اول هستند که آدرس  این مراکز در پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • etore
    etore | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    سلام
    Google

  • adp
    adp | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    نمیدونم قضییه چیه ولی امروز ظهر اینجا اومدن برق آنتن همراه اول رو قطع کردن گفتن پول برق رو واریز نکرده!

  • Yasin
    Yasin | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    فقط حرف میزنن من تو هرمزگانم روزای عادی هم خط بزور میاد وقتی مسافر میاد و شلوغ میشه که دیگه باید قید همه چیو بزنیم

مطالب پیشنهادی