ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت توضیحاتش در مورد داستان سرایی با هولولنز را ارائه کرد

وقتی مایکروسافت دریافت پیش سفارش برای نسخه توسعه دهندگان هدست هولولنز را آغاز کرد، تبلیغ برای یک اپلیکیشن داستان سرایی دیجیتال به نام Actiongram را هم در دستور کار خود قرار داد. اما این اپ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

وقتی مایکروسافت دریافت پیش سفارش برای نسخه توسعه دهندگان هدست هولولنز را آغاز کرد، تبلیغ برای یک اپلیکیشن داستان سرایی دیجیتال به نام Actiongram را هم در دستور کار خود قرار داد.

اما این اپ دقیقا چیست و چگونه کار می کند؟ ظاهرا این شرکت ساکن ردموند آماده است تا توصیحاتش را در این باره ارائه نماید. این شرکت در مطلبی که اخیرا منتشر کرده فاش ساخته که Actiongram به کاربران خود امکان می دهد که ویدئوهایی کوتاه مملو از افکت های تصویری و واقعیت را بدون آنکه نیازی به دانش در حوزه گرافیک سه بعدی داشته باشند، بسازند.

برای کار با این اپ تنها کافیست که کاراکترهای مد نظر خود را انتخاب نموده، آنها را در محیط قرار دهید و داستان خود را بگویید. البته نمی توان این اپ را بسیار دقیق و همراه با جزئیات دانست بلکه Actiongram صرفا نشان می دهد که اپلیکیشن های واقعیت افزوده چطور فعالیت هایی از این دست را راحت می کنند و ویدئویی که تولیدش تا پیش از این چند روز طول می کشید حالا با استفاده از آن، ظرف یک یا دو ساعت قابل تهیه است.

در حال حاضر صرفا گزیده ای از برترین داستان سرایان اجتماعی دنیا می توانند از این اپ استفاده نمایند. مایکروسافت نیز هم اکنون روی یک برنامه بسته تست بتا کار می کند اما اگر هولولنز 3000 دلاری را در اختیار دارید می توانید نیم نگاهی به این اپ بیاندازید.

شرکت ساکن ردموند همچنین یادآور شده که این تنها شروع کار است. ساخت این اپ حدودا شش ماه از یک تیم 5 نفره زمان گرفت و انتظار می رود که به مرور ابزارهای خلاقانه تری همراه با نسخه های خانگی هولولنز ارائه گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی