ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی رِیزِر از لپ تاپ جدید سری Blade خود با بدنه ای سبک تر و قیمت کمتر پرده برداشت

امروز کمپانی Razer از تولید نسخه جدیدی از لپ تاپ های سری Blade خود خبر داد که قطعات داخلی اش به روز رسانی شده، بدنه اش سبک تر از قبل است و قیمت پایین تری دارد. بلید 14 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

امروز کمپانی Razer از تولید نسخه جدیدی از لپ تاپ های سری Blade خود خبر داد که قطعات داخلی اش به روز رسانی شده، بدنه اش سبک تر از قبل است و قیمت پایین تری دارد.

بلید 14 اینچی جدید که در سری لپ تاپ های Razer جایگاه میانه را در اختیار دارد برای گیمرهایی طراحی شده که به دنبال یک محصول پرتابل و قدرتمند هستند.

دریافت پیش سفارش برای دو نسخه مختلف این محصول یعنی مدل بهره مند از 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1999 دلار و مدل 512 گیگابایتی با قیمت 2199 دلار از 16 ماه مارس (یعنی فردا) آغاز می شود و عرضه این سفارشات نیز به ماه آوریل یعنی دست کم 15 روز دیگر موکول شده است.

هر دوی این مدل ها از نسل ششم پردازنده های Core i7 اینتل با 16 گیگابایت رم DD4، پردازنده گرافیکی GeForce GTX 970M با 6 گیگابایت رم ویدئویی و همچنین نمایشگر 14 اینچی با رزلوشن 3200 در 1800 پیکسل IGZO بهره می برند.

طراحی کلی Blade از سال قبل تغییر زیادی نکرده است هرچند که شرکت سازنده اعلام کرده بدون آنکه یکپارچکی و استحکام کلی بدنه را پایین بیاورد تقریبا 113 گرم از وزن کلی دستگاه را کم کرده و آن را به 1.92 کیلوگرم رسانده.

بلید جدید همچون نوت بوک 12.5 اینچی Blade Stealth که اوایل امسال معرفی شد، سازگاری لازم را با کارت گرافیک های دسکتاپی دارد. این دستگاه همچنین دارای یک پورت USB Type-C Thunderbolt 3 است که از محفظه اکسترنال Razer Core برای کارت گرافیک پشتیبانی می کند و یک کانکتور کواکسیال برای آداپتور A/C نیز برایش در نظر گرفته شده.

لپ تاپ جدید شرکت رِیزِر همچنین کیبورد کرومی مدل Blade Stealth را به ارث برده که مجهز به کلیدهای بک لایت است و می تواند میلیون ها آپشن و الگوی رنگی را نشان دهد.

گفتنی است که شرکت Razer مدت سه سال است که این سری از لپ تاپ های خود را تولید می کند و همواره از آنها تحت عنوان جایگزین های زیبا و شیک برای لپ تاپ های گیمینگ ارائه شده از سوی دیگر شرکت ها یاد کرده است.

بلید جدید نیز از این قاعده جدا نخواهد بود: این محصول حتی زیباتر و پرقدرت تر از نسخه های قبلی اش است و امکاناتی که ارائه میدهد تاکید بیشتری روی حوزه گیمینگ دارند.

با این همه، اگر گیمر نیستید نمی توان گفت که بهترین گزینه برای شماست؛ شرکت سازنده آن حرفی در مورد عمر باتری دستگاه به میان نیاورده، هرچند انتظار هم نمی رود که این رقم زیاد باشد. اما اگر بازی می کنید و به دنبال لپ تاپی پرتابل هستید، بلید جدید گزینه خوبی برای شماست.

Razer-Blade-2016-GDC-photograph-closed

Razer-Blade-2016-GDC-photograph-keyboard

Razer-Blade-2016-with-Core-GDC-photograph (1)

 

Razer_Blade_6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alireza
    alireza | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    عاشق لپ تاپ هاي اين كمپاني هستم حيف كه قيمت بالايي داره

  • عرفان
    عرفان | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    انصافا لپ تاپ خیلی خوبیه????
    واقعا قدرتمند و سبکه

مطالب پیشنهادی