ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کمپین نوروزی کافه بازار به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد

کافه بازار یکی از موفق ترین فروشگاه های اپلیکیشن در کشورمان محسوب می شود و اکنون این شرکت قصد دارد سرویس ها و خدمات ویژه ای را برای ایام نوروز ارائه نماید. در همین راستا از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۰

کافه بازار یکی از موفق ترین فروشگاه های اپلیکیشن در کشورمان محسوب می شود و اکنون این شرکت قصد دارد سرویس ها و خدمات ویژه ای را برای ایام نوروز ارائه نماید. در همین راستا از جانب دفتر روابط عمومی کافه بازار بیانیه ای خبری برای دیجیاتو ارسال شده که می توانید در ادامه آن را مطالعه نمایید:

مدیرعامل کافه بازار در یکی از نشست های خبری اخیر خود اعلام کرد که تعداد کاربران فعال بازار از مرز ۲۸ میلیون دستگاه عبور کرده است. علاوه بر این، با توجه به انتشار نسخه ۷ این اپلیکیشن با تغییراتی اساسی نسبت به گذشته، می‌توان پیش بینی کرد که تعداد کاربران بازار در طول تعطیلات نوروز به مرز ۳۰ میلیون دستگاه اندرویدی نزدیک شود. به گفته مسئولین کافه بازار، آنها برنامه‌های بزرگی برای ایام نوروز کاربران در نظر گرفته اند. 

کافه بازار در طول سال ۹۴ بهترین‌ اپلیکیشن های هر ماه و هر فصل را معرفی کرد و اینک با پایان سال قصد دارد به شکل گسترده‌تری بهترین‌های سال را معرفی کند. بدین شکل که بهترین اپلیکیشن ها و بازی‌ها از نظر خلاقیت و گرافیک معرفی شده و بهترین‌های سال بر اساس رای کاربران انتخاب خواهند شد.

بر اساس نیازهای متفاوت کاربران قریب به ۵۰ مجموعه اپلیکیشن و بازی متناسب با نوروز بروزرسانی‌شده و در بازار معرفی خواهد شد. گفتنی است که در حال حاضر انتشار این مجموعه‌ها آغاز شده و به تدریج در طول دوران نوروز ادامه خواهد یافت.

یکی از طرح‌هایی که همواره مورد اقبال کاربران بازار بوده، طرح برنامه رایگان روز است. بازار در طول دوران ۱۳ روزه نوروز ۱۳ اپلیکیشن با کیفیت را به طور رایگان عرضه خواهد کرد. علاوه بر این ۱۳ اپ با ۵۰ درصد و ۱۳ اپ دیگر با ۷۵ درصد تخفیف در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

از آنجا که بسیاری از اپلیکیشن های پرطرفدار محصولات خود را از طریق پرداخت درون‌برنامه‌ای ارائه می‌کنند، کافه بازار با همراهی توسعه‌دهندگان مجموعه قابل توجهی از تخفیف‌‌های درون برنامه‌ای برای اپلیکیشن های باکیفیت را معرفی خواهد کرد.

علاوه بر این کافه بازار برای تشویق کاربران به استفاده از محصولات باکیفیت فروشی تصمیم گرفته تا به همه کاربرانی که اولین بار در نوروز فرآیند خرید را تجربه می‌کنند، اعتبار رایگانی را اهدا کند.

به نظر می‌رسد با اجرای این کمپین گسترده در قالب نسخه ۷ بازار، اپلیکیشن های توسعه‌دهندگان بیش از پیش دیده شده و ضمنا کاربران فرصت‌های بیشتری برای استفاده از محصولات موبایلی خواهند داشت تا محیط این صنعت پویاتر از گذشته سال ۹۵ را  آغاز نماید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    اکثر توسعه دهندگان اندروید ظاهرا از تغییرات نسخه جدید ناراضی بودن اما برای کاربران نهایی چندان هم بد نشده چون در صفحه اول فقط اپلیکیشن های با کیفیت دیده میشن... هرچند راجع به اونا هم حرف و حدیث زیاده که اینا رو ناعادلانه انتخاب میکنن ولی در کل من فکر میکنم که عملکرد کافه بازار برای کاربران نهایی خوب بوده البته بازم جای کار داره که رابط کاربریش برای کاربران غیر حرفه ای ساده تر بشه.

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    به نظر من بیش از 80% کسایی که گوشی اندرویدی دارن برنامه بازار رو توش دارن اون 20% دیگه هم کلن به هر دلیلی از بازار استفاده نمی کنن و این جشنواره هایی که میزارن تاثیر چندانی به نظر من تو افزایش کاربران نخواهد داشت

مطالب پیشنهادی