ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مجموعه نرم افزاری «Analytics 360» را برای آنالیز داده های سازمانی معرفی کرد

تفاوتی ندارد توسعه دهنده یک اپلیکیشن باشید یا گرداننده یک فروشگاه آنلاین. در هر صورت، آنالیز داده ها می تواند به شما کمک کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. گوگل امروز چند سرویس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

تفاوتی ندارد توسعه دهنده یک اپلیکیشن باشید یا گرداننده یک فروشگاه آنلاین. در هر صورت، آنالیز داده ها می تواند به شما کمک کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید.

گوگل امروز چند سرویس سازمانی در قالب یک مجموعه نرم افزاری جدید ارائه داده است که از طریق آنها، سازمان ها می توانند نوع رفتار مشتری و عادات آنها را مشاهده کنند. سپس مدیران سرویس ها قادر هستند نتایج به دست آمده را با تیم خود به اشتراک بگذارند.

این مجموعه نرم افزاری «Google Analytics 360» نام داشته و از شش اپلیکیشن مختلف تشکیل شده است.

  • Google Audience Center 360: یک پلتفرم مدیریت داده است که به بازاریابان کمک می کند مشتریان خود را بهتر درک کنند. این پلتفرم به سادگی با گوگل و سایر شبکه های شخص ثالث کار می کند.
  • Google Optimize 360 (بتا): به شما اجازه می دهد وب سایت خود را با عناصر ظاهری مختلف در برابر بینندگان قرار داده و ببینید به کدام یک پاسخ بهتری می دهند.
  • Google Data Studio 360: اجازه می دهد با استفاده از نمودارهای مختلف داده های خود را مشاهده کنید. این در حالیست که همین اپ، به شکل همزمان می تواند با سایر ابزارها نیز همکاری داشته باشد. همچنین قادر است گزارشات و داشبوردهای دلخواه شما را تولید کند.
  • Google Tag Manager 360: به جمع آوری ساده داده ها با استفاده از تگ ها در سراسر وب سایت شما یاری می رساند.
  • Google Analytics 360: این اپ پیشتر با نام Google Analytics Premium شناخته می شد و به عنوان یک هاب برای مقیاس گیری داده ها ایفای نقش می نمود. شرکت گوگل خبر می دهد که در ماه های پیش رو قابلیت های بیشتری به آن خواهد افزود.
  • Google Attribution 360: قبلا با نام Adometry شناخته می شد. این اپ برای آگهی دهندگان توسعه یافته و آمار دقیق از بازدید آگهی ها را به آنها نشان می دهد. این ابزار به هیچ عنوان جدید نیست اما از پایه، دوباره توسعه یافته تا با سایر اپلیکیشن های این مجموعه هماهنگی لازم را به دست آورد.

این ابزارها از امروز به شکل محدود در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.


>
TNW
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی