ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون SE احتمالا مجهز به قابلیت فیلم برداری 4K خواهد بود

براساس شایعه ای که امروز توسط اپل اینسایدر منتشر گردید، آیفون آتی (با نام SE) احتمالا به یک دوربین اصلی با قابلیت فیلم برداری 4K مجهز است. طبق گزارشات اپل در نظر دارد یک ویدئوی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

براساس شایعه ای که امروز توسط اپل اینسایدر منتشر گردید، آیفون آتی (با نام SE) احتمالا به یک دوربین اصلی با قابلیت فیلم برداری 4K مجهز است.

طبق گزارشات اپل در نظر دارد یک ویدئوی تبلیغاتی را برای این محصول منتشر کند که کیفیت 4K دارد و تماما با استفاده از آیفون جدید تهیه شده است و به احتمال زیاد این، یکی از قابلیت های کلیدی دستگاه مورد بحث خواهد بود.

اگر این شایعه صحت داشته باشد آنگاه آیفون SE بعد از آیفون 6 اس و مدل 6 اس پلاس، سومین اسمارت فون اپل خواهد بود که قابلیت فیلم برداری 4K دارد. بد نیست بدانید که طبق شایعات قبلی، چهار اینچی تازه اپل یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی با فلاش دوگانه LED دارد که به احتمال زیاد همان نوعی است که در آیفون 6 اس مورد استفاده قرار گرفته است.

وجه مشترک دیگر آیفون SE و مدل 6 اس پردازنده آنها خواهد بود که طبق شایعات هر دو از دو دو هسته ای A9 محصول خود اپل هستند.

درست مانند مدل 5S که حالا دو سالی از عمر آن می گذرد، آیفون اس ای نیز باید به یک نمایشگر 4 اینچی مجهز  باشد (هرچند رزلوشن آن هنوز هم مشخص نیست اما تصور می شود که درست مانند مدل 5 اس، 640 در 1136 پیکسلی باشد).

طبق برخی خبرهای رسیده اپل در نظر دارد که آیفون اس ای را با قیمتی مشابه به مدل 5 اس بفروشد که از 450 دلار شروع می شود و روشن است که با ورود این مدل جدید به بازار، تولید آیفون 5 اس نیز متوقف خواهد شد.

در پایان باید اضافه نماییم که آیفون اس ای به احتمال زیاد رسما در تاریخ دوم فروردین رونمایی می شود و پیش بینی شده که اپل در جریان مراسم معرفی این محوصل از آیپد ایر جدید نیز پرده بردارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

    من میگم یه ایفون 5s چهار و هفت دهم اینچیه

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    قیمتش زودتر بیاد 1200 میخرمش ! چون افت قیمت تو گوشی زیاده شده تازگی :)

  • Godzilla
    Godzilla | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    امیدواریم به قول جناب خان یه چیزایی برای خودش داشته باشه :-)

مطالب پیشنهادی