ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان استریم محتویات ویدیویی پلی استیشن روی موبایل های سونی میسر شد

شب گذشته سونی اپلیکیشن جدیدی روی استور گوگل پلی عرضه کرد که شبکه محتویات ویدیویی کمپانی ژاپنی را به اسمارت فون ها و تبلت ها آورده و امکان استریم محتویات پلی استیشن را روی این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

شب گذشته سونی اپلیکیشن جدیدی روی استور گوگل پلی عرضه کرد که شبکه محتویات ویدیویی کمپانی ژاپنی را به اسمارت فون ها و تبلت ها آورده و امکان استریم محتویات پلی استیشن را روی این دستگاه ها فراهم می سازد. اپلیکیشن سونی که PlayStation Video نامیده می شود، با هدف نمایش فایل های ویدیویی خریداری شده از طریق پلی استیشن استور، توسعه داده شده است.

کمپانی سازنده کنسول های پلی استیشن، در سال 2012 «شبکه سرگرمی سونی» را راه اندازی کرد و از طریق این پلتفرم، می توان محتویات ویدیویی و موسیقی را روی کنسول های خانگی پلی استیشن استریم کرد. بعد از مدتی نیز، محتویات ویدیویی و موزیک ها، به دو دسته بندی جداگانه تبدیل شدند و حالا PlayStation Video آمده تا بخشی از فعالیت های سونی در حوزه سرگرمی را در قلمروی دستگاه های هوشمند بسط دهد.

متاسفانه، اپلیکیشن PlayStation Video تنها روی اسمارت فون های خود سونی در دسترس قرار گرفته است. علاوه بر این، اپلیکیشن مورد بحث تنها در کشورهای خاصی مانند استرالیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس قابل دانلود است و کاربران سایر نقاط جهان، از آن بی بهره اند.

با این حال، آن دسته از کاربرانی که در یکی از این کشورها زندگی می کنند و به محتویات ویدیویی پلی استیشن و اسمارت فون های سونی دسترسی دارند، از این پس به راحتی قادر به تماشای فیلم های خود از طریق استریم خواهند بود.

در مجموع، سونی امیدوار است که با اپ جدید خود، کاربران را نسبت به خرید محتویات ویدیویی از طریق پلی استیشن استور مجاب سازد، اما باید دید که سونی در برابر رقبایی چون گوگل پلی، آمازون پرایم و آیتونز اپل حرفی برای گفتن خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    خوشمان آمد

  • مجتبی
    مجتبی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    جلالوند

  • shabgard
    shabgard | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    افرین به سونی / بقیه شرکت ها جای اسکی یکم یاد بگیرن

مطالب پیشنهادی