ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصویر منتسب به آیفون ۷ پلاس، حکایت از وجود Smart Connector در این موبایل دارد

اولین تصویر احتمالا واقعی از آیفون ۷ پلاس، در وب سایتی چینی با نام «Bastille Post» به انتشار رسیده و به ما اجازه می دهد تا ماه ها پیش از معرفی رسمی، نگاهی نزدیک تر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

اولین تصویر احتمالا واقعی از آیفون ۷ پلاس، در وب سایتی چینی با نام «Bastille Post» به انتشار رسیده و به ما اجازه می دهد تا ماه ها پیش از معرفی رسمی، نگاهی نزدیک تر داشته باشیم به ظاهر این تلفن هوشمند.

نکته ای که بیشتر از همه توجه را به خود جلب می کند، حضور دوربین دوگانه در این آیفون است. از مدت ها پیش شایعه شده بود که آیفون ۷ پلاس به دو لنز دوربین مجهز خواهد شد اما در تصویر فوق می توان مشاهده کرد که ماژول دوربین بر خلاف خبرهای قبلی، هم سطح با بدنه دستگاه نیست و اندکی برآمدگی دارد.

fv_iphone_7_render_top

در کنار لنزهای دوربین می توان فلاش دوگانه و یک میکروفون اختصاصی را مشاهده کرد. خطوط آنتن که باعث انتقادات بسیار بودند هم به جای حذف شدن، در بالای دستگاه قرار گرفته و تا حد زیادی از دید کاربر پنهان می شوند.

نکته جالب این تصویر اما به بخش پایینی دستگاه مربوط می شود، جایی که سه نقطه کوچک مشاهده می شوند. این نقاط آشنا به نظر می رسند و پیشتر آنها را در آیپد پرو دیده ایم. اپل نام Smart Connector برایشان انتخاب کرده و به وسیله همین قسمت کیبورد دستگاه را به آن متصل نموده است.

حالا به نظر می رسد که Smart Connector راه خود را به آیفون ۷ پلاس هم گشوده اما مشخص نیست که چه وسیله جانبی قرار است به این تلفن هوشمند متصل شود.

fv_iphone_7_render_bottom

در این میان شرکت Feld & Volk نیز به سرعت و بر اساس تصویر فوق، چند رندر تهیه کرده تا تصاویر واضح تری در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت باور دارد که آیفون ۷ و نمونه پلاس آن، هر دو از دوربین دوگانه بهره خواهند برد. منابع دیگر ولی باور دارند که آیفون ۷، از لنزی معمولی اما بزرگتر از آیفون 6s بهره خواهد گرفت.

Feld & Volk همچنین اذعان دارد که ضخامت آیفون ۷ به ۶.۱ میلیمتر خواهد رسید. این در حالیست که ضخامت آیفون کنونی، به ۷.۱ میلیمتر می رسد.

fv_iphone_7_render_side_carbon

تصویری که امروز از آیفون ۷ پلاس منتشر شده به ما نشان می دهد که تلفن همراه بعدی اپل، محصولی بی نهایت مشابه با آیفون ۶ و ۶ اس خواهد بود و صرفا زبان طراحی دستگاه تغییرات کوچکی یافته.

در تصویر اصلی، بخش پایین دستگاه نشان داده نمی شود تا متوجه گردیم پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون حذف شده است یا خیر. اکنون گفته می شود که در صورت رخ دادن این اتفاق، اپل تصمیم خواهد گرفت تا آیفون را به اسپیکرهای دوگانه استریو مجهز کرده و به این شکل از فضای خالی به دست آمده در شاسی آیفون بهره گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • amir
    amir | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

    خدایی کی باور میکنه اپل از دوربین دوگانه استفاده کنه یه مشت پلشت برداشتن ایفون 6 دستکاری کردن میگن ایفون 7 برید سرچ کنید یه عکسای جالبی میاره خیلیم قنشنگ تر از اینه تازه نمیگن شایعه ولی اینا میگن از منبع ناشناس هرچی بگیری همینه

  • فرزین
    فرزین | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

    اسمارت کانکتور ؟!
    چه داستانی بشه برای سازندگان کاور!

  • KING?
    KING? | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    اینها شاید مدل اولیه باشه و آیفون اصلی خیلی فرق میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی